Terug

Verhuis / stopzetten energielevering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Engie

17/04/2024

Beste , ik ben sinds eind vorig jaar gaan samenwonen met mijn moeder. We woonden ervoor elk apart en hebben nu samen een woning gehuurd . Bij het verlaten van haar huurwoning hebben we samen de meterstanden via de site van engie ( verhuis) doorgestuurd . We kregen een bevestigingsmail waar we enkelNog de gegevens van de nieuwe huurder , in ons geval de eigenaar , moesten doorgeven , Daags later nieuwe mail waarin ze vragen naar de meterstanden. Die waren daags voordien doorgegeven en goed ontvangen ! Zo stond in eerste mail ! Na een telefoontje naar Engie zeiden ze dat die meterstanden niet konden kloppen , maar wij kunnen daar niet meer binnen . Dus moesten we fluvius contacteren . Er was de maand er op een jaarlijkse opname van de meterstanden . Tijdje klater krijgen we via mail bericht dat we de meterstanden zelf moeten doorgeven . Al meermaals gezegd dat we daar geen toegang meer toe hebben . Dus blijven de maandelijkse rekeningen te betalen . Vandaag weer telefoon voor die meterstanden en een mail . Wij hebben geen contact meer met de eigenaar door omstandigheden , dus kunnen niet zelf die meterstanden gaan checken . We hebben ze doorgestuurd en ni aangedacht om op te schrijven. Weet niet meer wat we nu moeten doen . Graag jullie bijstand . Alvast bedankt .

Berichten (3)

Engie

Naar: C. V.

18/04/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 17 avril 2024 15:02À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Verhuisstopzetten energielevering - (CPTBE02004272-58)Klacht - Verhuisstopzetten energielevering - (CPTBE02004272-58) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

C. V.

Naar: Engie

06/05/2024

Geachte , Wij hebben uw antwoord goed ontvangen. Maar tot op heden nog niks gehoord . Is er al een oplossing? Misschien kan het in tussentijd op leegstaand pand gezet worden . De eigenaars zijn daar aan het werken , met electriciteit die wij nog betalen ? Dit kan toch niet ! Hoplijk wordt dit snel opgelost !

Engie

Naar: C. V.

02/07/2024

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche. Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d’information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre site www.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.beP Please consider the environment before printing this documentDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.be Envoyé: mercredi 17 avril 2024 15:02À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Verhuisstopzetten energielevering - (CPTBE02004272-58)Klacht - Verhuisstopzetten energielevering - (CPTBE02004272-58) ENGIE Mail Disclaimer: :www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform