Terug

Verhuis Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. B.

Naar: Proximus

29/08/2023

Beste, ik ben op 01/06/2023 verhuisd.er kon pas op 07/06/2023 een technieker langs komen .deze technieker zei dat er geen aansluiting aanwezig was voor proximus.er is dus nooit internet en tv geweest op mijn nieuw adres.ik ben naar de winkel geweest om de toestellen terug te brengen maar ik moest ze met de post opsturen en daar zou ik een mail voor krijgen. Ik maar wachten op die mail , zie ik 2 facturen van juni en juli voor tv en internet terwijl ik zelfs al was overgeschakeld naar telenet.dan neem ik meerdere keren contact op met de klantendienst via de app en telefonisch en dan doen ze maar een paar crediteringen wat niet overeenkomt met het bedrag dat ik moet betalen voor tv en internet voor 2 maanden. Dan heb ik ook nog gevraagd om een factuur per post te ontvangen zodat ik de factuur kon betwisten. Ik zou dat binnen de week ontvangen .nu een maand later nog altijd niks gehad . Maar binnenkort wel een deurwaarder als ik niet oppas.

Berichten (2)

Proximus

Naar: M. B.

08/09/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-29-20.21.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001065440]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001065440]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: M. B.

08/09/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-29-20.21.49.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001065440]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001065440]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform