Ik schrijf naar aanleiding van een serieus probleem dat ik heb ondervonden met de diensten van Proximus. In december 2023 heb ik contact opgenomen met de klantenservice om mijn internetabonnement op te zeggen, omdat ik naar het buitenland ben verhuisd. Tijdens dit gesprek heb ik expliciet gevraagd om mijn internetabonnement te beëindigen.Echter, ondanks deze instructies ontving ik nog steeds facturen voor mijn internetabonnement in de maanden daarna, tot en met februari 2024. Na meerdere pogingen om dit probleem op te lossen via de klantenservice, werd mijn abonnement eindelijk stopgezet - maar de extra facturen werden niet gecrediteerd.Bovendien ontvang ik nu dreigende berichten van Proximus waarin wordt gesteld dat ik een boete van 99 euro moet betalen omdat ik mijn modem nog niet heb geretourneerd. Ik wil benadrukken dat ik de modem in december 2023 heb teruggestuurd, zoals aan mij werd gevraagd. Het is onaanvaardbaar dat ik nu geconfronteerd word met onterechte boetes als gevolg van een fout van Proximus.Ik ben teleurgesteld en gefrustreerd door de gebrekkige klantenservice en het gebrek aan oplossingen voor mijn problemen. Ik verwacht dan ook dat Proximus deze kwestie zo spoedig mogelijk oplost door:Het corrigeren van mijn facturen en het crediteren van eventuele onterechte kosten.Het stopzetten van dreigende berichten over boetes voor het niet retourneren van de modem.Het verbeteren van de klantenservice om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.