Terug

Verhuis lukt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Orange

30/01/2025

Beste Op 7 januari vroeg ik Orange om op 31 januari onze modem te installeren op ons nieuwe adres. We maakten toen de afspraak dat de technieker tussen 8 en 12u zou langskomen. Echter: kort daarna werd deze afspraak door Orange geannuleerd wegens technische redenen. Ondertussen zijn er al 17 (zeventien!) nieuwe afspraken gemaakt en die werden telkens weer geannuleerd door een fout in de systemen van Orange. Vele telefoontjes, een aangetekende brief én een interventie van Testaankoop én de ombudsdienst voor telecommunicatie later is er nog steeds geen afspraak. Gisteren beloofde Orange mij nog dat er morgem 31 januari zeker een technieker zou langskomen. Vandaag kan Orange enkel zeggen dat de achterliggende dienst mij zo snel mogelijk gaat opbellen... Ik reken er nog steeds op dat er morgen 31 januari een technieker langskomt. Wie zorgt hier aub voor?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform