Beste,Wij wonen sedert 18 augustus op ons nieuw adres,vandaag dus dag op dag een maand.Wij dachten goed te zijn voorbereid om alles te regelen toen we onze verhuis en de aanvraag voor de nieuwe moduminstallatie doorgaven aan Telenet begin augustus,zo waren we zeker dat we op tijd konden geholpen worden,dachten we.We kregen jammer genoeg te horen dat we moesten wachten tot vrijdag 8 september.We schrokken dat er zo’n grote wachttijd was,zeker met een kleuter van 5 maar he,het was niet anders,we zouden de wachttijd overbruggen.Verlof genomen voor de dag van de waarheid en toen was het zover,na weken wachten was de datum eindelijk aangebroken.Echter was onze ontgoocheling heel groot toen we de na een volledige dag wachten geen installateur van Telenet hadden gezien.Later vernamen we via de klantendienst dat er iemand was langsgeweest maar dat er niemand thuis was terwijl wij net niet achter het raam hadden zitten waken.Ter compensatie zouden we op een urgente lijst terechtkomen in de planning en kwamen we terecht op dinsdag 19 september in de voormiddag.Dit is opnieuw meer dan 10 dagen wachten maar we dachten het dan eindelijk achter de rug te hebben en stemden toe.Opnieuw verlof aanvragen en zorgen dat er iemand thuis is.Op maandag 18september krijgen we de automatische mail binnen met de maandelijkse factuur voor de betaling van onze Telenetdiensten maar gezien we er al een maand zonder zitten toch maar eens bellen naar de klantendienst wat hiermee kan gedaan worden,we krijgen door dat de betaling niet moet gebeuren voor deze maand,maar we hebben dan ook wel al een maand op geen enkele manier kunnen genieten van 1 van de diensten van Telenet,wat dan misschien wat logisch is,maar he we zijn hier wel tevreden mee.Ondertussen vlug eens informeren naar onze afspraak van de dag erna en hoe groot kan de verbazing zijn want ”mevrouw,er komt deze namiddag al iemand bij je langs in de plaats van morgen(18sept),tussen 12 en 17u.Stoppen met werken en als de bliksem naar huis om de installateur niet te missen.Na een namiddag wachten bel je opnieuw zelf de klantendienst om iets voor 17u dat je nog niemand hebt gezien maar je krijgt de geruststelling dat de installateur naar je onderweg is! Dus toch maar nog even geduld mevrouw.Na opnieuw 2uur wachten weet je dat er toch niemand meer langskomt maar bel je zelf nog eens op en dan hoor je dat de installatie echter niet zou doorgaan omdat ze niet over de nodige apparatuur zouden beschikken als ze aankwamen,de huidige afspraak van 19september is ondertussen gecanceld en onherroepbaar.Nu staan wij opnieuw op de ”urgente” lijst voor 5oktober.Wij worden al WEKENLang aan het lijntje gehouden en zijn ten einde raad.Wij werden op geen enkel moment op de hoogte gebracht van wel of niet doorgaan van de afspraakdagen maar moesten constant zelf informeren,tientallen telefoontjes ondertussen,sommige van een uur aan de lijn.WAT kan je tegenwoordig meer doen om een installatie van een modem te krijgen?