Terug

Verhuis is misgelopen en weigeren mijn factuur terug te betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: Scarlet

27/10/2023

BesteIk had mijn verhuis doorgegeven en de eerste keer hebben ze dit al niet correct doorgegeven waardoor ik al 2 weken aan het wachtte was. Nadien heeft een andere werknemer na een telefoon dit inorde gemaakt. Hiervoor was een datum afgesproken die niet nagekomen was en op eigen initiatief veranderd was zonder samenspraak hierover naar de volgende dag. Ik hiervoor 2 dagen thuis gezeten tot ik last minute opgebeld werd dat de tenchnieker niet meer kon komen. Daardoor was er 2 weken later weer een asfpraak gepland die zij weer niet nagekomen zijn en op eigen initiatief weer een eigen datum gekozen hadden. Waardoor zij mij op een begrafenis plat aan het bellen waren. Waardoor ik besloten had het contract gewoon te beindigen. Meerenmaals had ik hierover gebeld maar bleef teruggebeld worden hierover maar steeds maakten ze niet inorde wat er gevraagd werd. Ik heb meermaals gevraagd om mijn factuur terug te betalen ook via het contactformulier waar ik tot heden nog geen antwoord op heb gekregen. Nu had ik vandaag gebeld en konden ze mij vertellen dat het contact nog steeds niet stop gezet was wat ik enkele weken geleden al had gevraagd. Zij kon me ook vertellen dat ze deze niet terug gingen betalen omdat ik mijn betaling al had uitgevoerd, wat normaal is aangezien ik had verwacht dat ik hier op een normale manier internet aangesloten kreeg. Ik heb hier geen gebruik van kunnen maken en verwacht nog steeds dat dit rechtgezet zal worden. Mvg

Berichten (1)

Scarlet

Naar: Y. B.

07/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01905653-88 met als Scarlet referentie 50046593 in behandeling genomen.Het abonnement werd beëindigd op 27/10/2023, de periode hierna dient niet meer voldaan te worden.Er werd een creditnota aangemaakt voor de periode 01/10/2023 29/10/2023.Er is geen openstaand saldo meer.De laatste betaling die ontvangen werd is voor de rekening 01/08/2023 - 31/08/2023, hierop werd verbruik gemeten waardoor er geen terug betaling mogelijk is.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform