Beste, Op 15.08.2023 ontving ik mijn afrekening omdat ik een digitale meter had laten installeren. Wat bleek? Ik moet meer dan 1000 Euro nabetalen. Bij een minder verbruik.Op 10.10.22 kreeg ik de vorige afrekening. Toen keer ik itt vele consumenten een terugbetaling omdat ik net een vast contract had. Ik most zelfsminder vooruitbetalen per maand. Ik maakte me toch ongerust en belde hieromtrent naar de klantendienst van luminus. Daar werd mij verzekerd dat het allemaal in orde was en ik op beide oren kon slapen omdat ik een vast contract had. Gelukkig.Nu was ik dus op 25/08/2023 enorm gechoqueerd toen ik de afrekening van 15.08.2023 las. Ik heb direct op28/08/2023 terug naar de klantendienst gebeld. Daar vertelde men mij:dat is gewoon. Zo door de gestegen energiekosten eerst vermelde men mij dat ik vanaf oktober 2022 zelfs een ander contract zou hebben. Dat heb ik ontkent. Waarop de telefoniste zich verontschuldigde ach ja nu zie ik hetDus heb ik nog steeds een vast contract maar moet toch meer betalen.Vandaar mijn klacht.Gelieve dit op te lossen. U kan niet zomaar eenzijdig een contract ter uwer voordeel veranderen zonder mijn toestemming. Ik weiger dus ook te betalen tot dit is rechtgezet.Met vriendelijke groeten