Terug

Verhoging promotieprijs tijdens promotieperiode

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: AH - Albert Heijn

13/12/2023

Beste,Ik heb op 1/12 en op 2/12 in Albert Heijn Willebroek de wijn Chantecaille Saint-Emilion Grand Cru aangekocht aan de prijs van 4,98 euro (nl. basisprijs 14,98 - 10 euro korting). Op dinsdag 12/12 was de basisprijs verhoogd naar 19,99 euro waardoor de promotieprijs verhoogde naar 9,99 euro. Dit terwijl de promotie-actie de ganse maand december loopt. Op mijn vraag om de wijn aan te kopen aan de oorspronkelijke, lagere promotieprijs die ik enkele dagen ervoor betaalde, verwees de winkel me naar het hoofdbureau van AH.Zowel in Willebroek als in Sint-Niklaas stond deze wijn in het begin van de actie aan de basisprijs van 14,98 euro. Zowel in Sint-Niklaas als in Willebroek was de voorraad van de wijn (nochtans een promotieproduct !) telkens zeer beperkt of zelfs gewoon niet aanwezig . Ik ben meerdere keren naar AH geweest om te ontdekken dat hun promotie niet voorradig was (in het begin van de actie !). Niet voorradige promotieproducten verwonderen mij helemaal niet meer: het is een sterk gewortelde traditie bij AH dat promotieproducten weinig of helemaal niet aanwezig zijn. Deze week nog lege bakken lychees en Zespri Kiwi, ook producten die schitteren in hun promotiefolders maar die in de winkel schitterden door hun afwezigheid. Hun slogan Hamsteren is lachwekkend wanneer je ziet hoe weinig promotieproducten ze leveren aan de winkels. Telkens komt het winkelpersoneel terug van het magazijn om mij mede te delen dat het product niet aanwezig is. Ik wens deze wijn aan de prijs van 4,98 euro aan te schaffen (nl. 14,98 - 10) aangezien dit de prijs was die ik betaalde tijdens de promotieperiode. Ik heb vragen bij de huidige en tijdens de actie gewijzigde basisprijs van 19,99 euro. Ten eerste had de wijn de eerste dagen van december als basisprijs 14,98 euro. Ten tweede verkocht AH in Nederland deze wijn vorig jaar december aan de basisprijs van 13,29 euro. Link = https://www.ah.nl/producten/product/wi505942/chantecaille-cuve-saint-emilion-grand-cru . De oorspronkelijke basisprijs waaraan ik de wijn gekocht hebt ligt volledig in lijn met die prijs bij AH vorig jaar december. De huidig gehanteerde basisprijs van 19,99 euro roept toch serieuze vragen op over de correctheid van hun promotie.Ik vraag hierbij de mogelijkheid te voorzien om deze wijn aan te schaffen aan de prijs die in voege was in de winkel tijdens de eerste dagen van december 2023 en die mij toen ook aangerekend werd.Deze klacht werd ook ingediend bij AH, maar voorlopig geen reactie ontvangen.

Berichten (4)

AH - Albert Heijn

Naar: D. L.

13/12/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10426170. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

D. L.

Naar: AH - Albert Heijn

20/12/2023

Geachte,Een week geleden, op 13/12/2023, werden jullie via dit kanaal ingelicht over een fout in jullie aanbod waardoor ik als consument werd benadeeld.Tot op heden mocht ik nog geen antwoord ontvangen van jullie diensten.Er van uitgaande dat jullie over alle relevantie informatie beschikken hoop ik op een spoedig antwoord.Groet,Dirk Lemmens

AH - Albert Heijn

Naar: D. L.

20/12/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10457378. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: D. L.

22/12/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 10468628. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform