Terug

verhoging maandelijks bedrag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. I.

Naar: OCTA+

15/11/2022

Beste,In juli stapten wij over naar jullie energiebedrijf omwille van een beter tarief gas + elektriciteit. Volgens de berekening zouden wij maandelijks 563 € betalen. Bij ontvangst van de eerste facturen bleek dit bedrag met 2/3 verhoogd te zijn. Via de site mijn Octa + krijg je niet de kans het bedrag aan te passen. Na telefonisch contact met jullie bedrijf , moet ik de afrekening van mijn vorige leverancier bezorgen. Dit verbruik is intussen niet meer representatief aangezien onze dochter en haar vriend verhuisd zijn en wij ook veel bewuster omgaan met verwarming. Wij beschikken ook niet over digitale meters om de standen maandelijks te kunnen afrekenen.Wij zullen een aangepast realistisch bedrag storten voor de factuur die wij 1/11 hebben ontvangen.Met vr groet

Berichten (1)

OCTA+

Naar: L. I.

27/12/2022

Beste mevrouw Indigne, Hartelijk dank voor uw aanvraag.Uw lid heeft op 13/10/2022 een e-mail toegestuurd gekregen met een voorstel tot verhoging van de voorschotfactuur met een link om dit te weigeren. Jammer genoeg heeft uw lid hier geen gebruik van gemaakt waardoor wij ervan uitgegaan zijn dat mevrouw Indigne akkoord ging.Tevens heeft uw lid het nagelaten om met ons in contact te treden en het voorstel te bespreken alvorens via jullie organisatie ons te contacteren. Wij zijn altijd bereid geweest en zijn nog steeds bereid om met uw lid in dialoog te gaan om tot een overeenkomst te komen.Uw lid mag ons een kopie van de laatste jaarafrekening opsturenvan de vorige leverancier. Opdat wij met plezier een herberekening kunnen makenvan de voorschotfactuur.Heeft u nog vragen, reageer dan gerust op dit bericht. Mijn collega's en ikzelf helpen u graag verder. Met energieke groeten, Kevin Om al onze contactmogelijkheden, veelgestelde vragen en uw persoonlijke klantenzone te onekken, klikhier.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform