Terug

vergrendelde Apple ID en activeringsslot

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

. .

Naar: Apple Belgium

20/01/2025

Berichten (3)

Apple Belgium

Naar: . .

20/01/2025

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 840732740 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

. .

Naar: Apple Belgium

25/01/2025

Beste, Ik heb ondertussen al een paar dagen geleden hier een klacht ingediend met betrekking tot mijn vergrendelde Apple ID en een activeringsslot op mijn iPhone 11 Pro Max. Tot op heden heb ik hierop nog geen inhoudelijk antwoord ontvangen en/of gekregen. Ik wil benadrukken dat dit een dringende kwestie is die mijn toestel volledig onbruikbaar heeft gemaakt. Om deze reden heb ik ervoor gekozen om via Test Aankoop mijn klacht in te dienen, aangezien eerdere pogingen om dit via Apple Support op te lossen zonder resultaat bleven. Ik verzoek u dan ook vriendelijk, maar dringend, om gehoor te geven aan mijn klacht en met een oplossing te komen. Alvast bedankt voor uw medewerking. Ik kijk uit naar uw spoedige reactie. Met vriendelijke groeten

Apple Belgium

Naar: . .

25/01/2025

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 840849183 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform