Terug

Vergoeding waterschade werkblad door defecte droogkast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Electrolux

08/03/2024

Sinds 3 januari 2024 krijgt onze vraag per mail om ons beschadigde werkblad te vergoeden geen gehoor. Enkel automatische bevestigingen van ontvangst. Deze waterschade was het gevolg van waterschade van een defect aan een element uit de droogkast. Het toestel viel nig ruim onder garantie. Het wisselstuk die geplaatst werd door jullie technieker was een verbeterde versie omdat AEG weet had van deze malfunctie. Gezien de oorzaak dus helemaal niet aan ons kan gelegen hebben willen wij graag de opgelopen schade vergoed zien. Graag reactie aub.

Berichten (9)

Electrolux

Naar: R. V.

08/03/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

Electrolux

Naar: R. V.

15/03/2024

Hallo,Onze excuses dat u een antwoord heeft gekregen, maar we hebben nochtans geen e-mail ontvangen daarover.Op basis van deze foto's zien we ook aan je wasmachine ook roest, mogelijk is deze schade dan niet veroorzaakt door de wasmachine?We hebben dus onze twijfels dat die schade door de droogkast is gemaakt. De wateraansluiting van de wasmachine is ook niet conform (twee darmen aan elkaar). Lekkage?Met vriendelijke groet,CordialementMlanieService Contact CenterTelefoonnr: +32 2 716 24 44E-Mail: repairs.belgium@electrolux.com This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the sender immediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.comThis email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the sender immediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which arise as a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com

R. V.

Naar: Electrolux

18/03/2024

1) Ik vind het bijzonder jammer om als trouwe AEG/Electrolux klant vast te stellen hoe u mijn oprechtheid in twijfel trekt maar bovenal de vaststelling ter plaatse van uw eigen technieker "Devos Anthony". Diezelfde technieker trouwens die wij op Woe 3 jan 2024 hebben gecomplimenteerd via uw servicedesk en waarvan deze dienst op 12 januari het volgende bevestigde (zie bijlage) "Beste Rien, Dank u voor uw mail met deze mooie woorden aan de techieker Devos Anthony. Ik heb hem deze mail dan ook direct bezorgd. Het zal hem alvast deugd doen deze te lezen. We zijn uiteraard dan ook trots hem in ons team te hebben." 2) Anthony heeft zelf vastgesteld dat het lek uit de droogkast kwam door het defecte onderdeel die vervangen werd onder garantie. Hij heeft ook vastgesteld dat het lek niet kwam van de wasmachine die reeds 7 jaar zo staat aangesloten zonder enig lekprobleem. (het roest op de wasmachine, die hier niks ter zake doet, komt trouwens door de verhuis van 7j geleden, de wasmachine in kwestie is trouwens ook een AEG van bijna +10 jaar oud)3) de bewering dat u geen vraag tot vergoeding van de opgelopen waterschade hebt ontvangen is pertinent onjuist. Zie opnieuw in bijlage twee emails verzonden op 3 jan 2024, 21:27 en op 3 mrt 2024, 12:54 telkens met bevestiging per email van AEG "Beste Rien , Bedankt om contact met ons op te nemen. Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Met vriendelijke groeten, Contact Center Team Voor algemene opmerkingen of vragen: consumer.services@electrolux.com"Ik heb hier als trouwe klant zo veel tijd aan besteed ondertussen terwijl ik enkel en alleen vraag om de opgelopen waterschade aan het werkblad vergoed te zien. Eerlijk is eerlijk. Diezelfde eerlijkheid gebiedt mij trouwens te zeggen dat de uitstekende klantenervaring via uw techniekerhierdoor zo goed als volledig teniet wordt gedaan door deze aanslepende klachtenafhandeling. Ik hoop dat AEG spoedig tot inkeer komt. Er valt mij als klant hier werkelijk niks te verwijten.Dank bij voorbaat voor het bijstellen van jullie mening in dit dossier.

Electrolux

Naar: R. V.

18/03/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

R. V.

Naar: Electrolux

27/03/2024

Beste, we zijn morgen opnieuw 10 dagen verder en op vandaag heb ik nog geen verdere reactie mogen vernemen of eventuele volgende stappen. Uitkijkend naar een reactie.

Electrolux

Naar: R. V.

27/03/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

Electrolux

Naar: R. V.

27/03/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

Electrolux

Naar: R. V.

07/04/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com

Electrolux

Naar: R. V.

09/04/2024

Beste,Naar aanleiding van het bezoek van onze technieker, vragen wij u ons een bestek voor de herstelling van de beschadiging te willen bezorgen. (op naam van Electrolux NV)Vanaf ontvangst zal de betrokken dienst u zo snel mogelijk ons standpunt meedelen.Ticket 1001005195Cordialement,Met vriendelijke groeten,Best regards,Liliane Electrolux Contact Center TeamNeem contact met ons op:s:www.aeg.be/nl-be/support/contact-us/Electrolux Website AEG Website Zanussi WebsiteApril 7, 2024 5:30 PMcht - Vergoeding waterschade werkblad door defecte droogkast - (CPTBE01984047-09)This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com This email and any attached files is for the attention of the intended recipient. The email and any attachments may contain material that is confidential, privileged and/or attorney work product. If you are not the intended recipient: (a) contact the senderimmediately and delete from your system all copies of the email including any attachments. (b) do not read, print, retain, copy or disseminate this message or any part of it. Any such unauthorized use may be unlawful. E-mail transmission cannot be guaranteedto be secure or error-free as information could be intercepted, corrupted, lost, destroyed, arrive late or incomplete, or contain viruses. The sender therefore can not accept liability for any errors or omissions in the contents of this message, which ariseas a result of e-mail transmission. If verification is required please request a hard-copy version. The Electrolux Group www.electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform