Terug

Vergoeding verloren items

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Touring

10/10/2024

Dossier 2024BX400218 Tav Sergej Geachte Gelieve hierbij een formele ingebrekestelling te vinden m.b.t. onvoldoende terugkoppeling over mijn dossier (geopend op 8/9/2024 en issue met sleutels en documenten hangende sinds 27/9/2024) en voor het effectieve verlies van de sleutel van mijn moto en van de topcase en toolbox en het inschrijvingsbewijs van mijn moto. Ik verwacht hierbij een reactie binnen de week met de ten laste neming van alle kosten mbt vervanging van alle sleutels (motosleutel is een proximity sleutel die eveneens op de zijbakken past) alsook de papieren van mijn moto / nummerplaat … en alle kosten gerelateerd aan het verlies en vervanging van deze items. Motostilstand door hierdoor veroorzaakte langere doorlooptijd zal eveneens dienen vergoed te worden. In de laatste communicatie met de operationele dienst werd gesteld dat de lokale sleepdienst stelt dat het gele fluo zakje met mijn sleutels en documenten op de moto gelegd werd, terwijl de transporteur ontkent sleutels of documenten ontvangen te hebben. Mvg, Frank Caestecker


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform