Beste,Op 16/09/2023 hadden wij een terugvlucht Ibiza - Brussel HV9014 die toen wij op de luchthaven in Ibiza stonden te wachten om in te checken werd gecancelled.Aan de balie van Transavia werd gezegd dat wij een hotel moesten boeken en dat wij alle bonnetjes van eten, drinken en hotel en taxi's moesten bewaren en via een claim naar jullie sturen. Er werd ook gezegd dat wij een mail van jullie gingen krijgen met het tijdstip van de nieuwe vlucht. Ik heb nooit een mail ontvangen. 's morgensvroeg heb ik dan maar met Transavia gebeld omdat ik dacht dat wij de dag na de gecancelde vlucht naar huis konden vliegen en daar kreeg ik te horen dat onze eerste vlucht terug naar Brussel op 23 september zou zijn ofwel op 19/09 om 16u30 naar Amsterdam. Jullie hebben via Whatsapp laten weten indien we via een andere maatschappij een vroegere vlucht vonden wij deze mochten boeken en ook dit zou vergoed worden. Wij hebben uiteindelijk op 19 september een vlucht via Ryanair kunnen boeken van 's morgensvroeg naar Charleroi. Deze hele zaak heeft ons een pak geld gekost dat ik graag zou willen terugkrijgen. Ik heb samen met de claim IWEB-3118067 alle bewijsjes van hotel, vlucht, eten, drinken en taxi's doorgestuurd.Ik heb al verschillende reminders naar jullie gestuurd met de vraag of ze de claim reeds hadden verwerkt en ik krijg steeds hetzelfde antwoord via Whatsapp met excuses enz.Graag dringend onze claim bekijken en ons vergoeden zoals beloofd was op de luchthaven en via de Whatsapp berichten. het is ongeveer reeds 7 maanden geleden.Alvast bedankt voor een spoedig antwoord.Groeten Veronique