Terug

Vergoeding door ongemak

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. Y.

Naar: Goboony

15/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 8 juli 2024 heb ik een camper gehuurd via de website van Goboony. Ik stel echter vast dat er in de watertank diesel was gegoten. Dit heeft geleid tot ongemak omdat wij al onderweg waren richting Spanje. De tank en de leidingen zuiveren was niet mogelijk. We hebben heel snel contact opgenomen met de eigenaar van de camper en hij heeft ons telefonisch proberen te helpen. We konden niet terug rijden omdat we al in Luxemburg waren toen we merkten dat er in de leidigen en de watertank diesel was gedaan. Wat zeker en vast de fout van de vorige huurder is. Het heeft voor heel veel miserie gezorgd. De eigenaar heeft ook gezegd, dat er voor ons een werkman van hun voor 2 dagen de camper had meegenomen en ook merkte dat er een dieselgeur was. Maar hij stond er niet bij stil omdat het een splinternieuwe camper is. De eigenaar heeft een vergoeding voorgesteld (korting bij de volgende reservering) maar ik vind dat Goboony daar ook verantwoordelijk voor is. We willen wel dat een deel van het geld vergoed wordt. Kunt u mij hierbij helpen? Welke rechten heb ik? Met vriendelijke groeten, Bijlage: - website: https://www.goboony.be/ - extra documenten en de website

Bemiddeling door Testaankoop 16 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform