Klacht over verdwijnen van mappen uit Telenet-webmail klantennummer Telenet: 252 697 629- 19 sept. 2022: geconstateerd dat eigen aangemaakte Archief-mappen uit mijn Telenet-webmail plots zijn verdwenen.Enkel de standaard mappen: Inbox, Verzonden, Concepten, Spam, Prullenbak staan er nog- 20 sept. 2022:o Naar Telenet-winkelpunt Spectrum Brugge-Assebroek gegaan. Zonder resultaat, men kon daar de verdwenen mappen niet terughalen.o Naar computerspecialist gegaan: er werd uitvoerig gecheckt of de mappen niet ergens anders versleept werden of zo.Negatief resultaat: mappen zijn niet terug te vinden, maar moeten nog op de servers van Telenet staan.o Naar Telenet klantendienst gebeld: men zou de zaak bekijken, men maakt een dossier aan en houdt me op de hoogte.o Om 18u57 een SMS-berichtje van Telenet:Telenet-info: we hebben een dossier voor je aangemaakt met opvolgnummerC220920_7270079We doen er alles aan om je probleem binnen de 2 werkdagen op te lossen.- 22 sept. 2022:Om 18u58 een SMS-berichtje van Telenet:Telenet-info: je dossier met opvolgnummer C220920_7270079 is nog in behandeling.Onze excuses voor de vertraging. We laten iets weten zodra je dossier is afgerond.- 30 sept. 2022:Om 10u18 een SMS-berichtje van Telenet:Telenet-info: je dossier met opvolgnummer C220920_7270079 is behandeld. Heb je daar toch nog een vraag over? Contacteer ons via telenet.be/contact.Bizarre boodschap want de Archiefmappen zijn niet teruggeplaatst, maar men stelt wel dat mijn dossier is behandeld … dus zonder resultaat of uitleg.Om te vermijden dat er nog verder heen en weer wordt gecommuniceerd zonder resultaat of duidelijke inhoud dien ik bij deze dus klacht in.Klacht die ik ook onmiddellijk indien bij mijn Consumenten-organisatie Testaankoop.Graag dus zo spoedig mogelijk herstel bij deze situatie, dus terugplaatsen van de verdwenen mappen.Ik wens per mail op de hoogte gehouden te worden.