Terug

Verdwijnen @mails .

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. K.

Naar: Telenet

03/11/2021

Op 2/11 had ik telefonisch contact met de klantenservice over dit probleem. Het is al enkele malen gebeurt dat mijn @mails uit mijn inbox verdwijnen. Ik heb dat al een paar keer aangekaart bij uw dienst maar zij vinden daar geen oplossing voor. Het is niet één mail die verdwijnt maar een volledige periode van b.v.b. twee, drie weken van de ene dag op de andere zijn die mails weg, en dan niet in verwijderde items maar gewoon weg. Daar zijn b.v.b mails bij van zaken die ik nog nodig heb en die zijn niet terug te vinden.IK mag aannemen dat ik recht heb op een beetje dienstverlening van Uw kant, ik betaal daar alle maanden 107,08€ voor.Ik zou graag hebben dat dit zo snel mogelijk opgelost word en zou wel een compensatie willen voor deze slechte dienstverlening.met beleefde groeten,Frans Kauwenberghs

Berichten (3)

Telenet

Naar: F. K.

05/11/2021

Klantennummer: 613263197Beste Meneer Kauwenberghs, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 05/11/2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Petra Telenet Value CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --

F. K.

Naar: Telenet

08/11/2021

Beste, helaas kunnen uw diensten zoals u zegt geen oplossing vinden voor dit probleem hoewel ik mij afvraag waarom er geen vraag word gesteld of deze mails mogen verdwijnen en of ze alsnog in de map verwijderde items komen wat nu niet gebeurt. Als ik mail wil verwijderen die gepost zijn in b.v.b de eerste twee weken word dat wel gevraagd de volgende die ik aanklik verdwijnen zonder de vraag, maar die gaan altijd naar de map verwijderde items. Dus waarom niet de andere mails, die zomaar verdwijnen en dan nog met 10 , 20 tegelijk.Met vriendelijke groet,Frans Kauwenberghs

Telenet

Naar: F. K.

24/11/2021

Klantennummer: 613263197Beste Meneer Kauwenberghs, Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 24/11/2021 omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Petra TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform