Terug

verdwenen pakje

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Post NL

14/06/2023

Beste, ik bestelde online enkele producten bij Rituals. Dat zou mij geleverd worden met postnl. Dit is nooit aangekomen. Blijkbaar is de huisnummer niet juist hoewel op het afleveradres de juiste huisnummer staat. Je kan dan een mail sturen waar je geen reactie op krijgt. Er is ook een chatbox of zoiets, een converseren met een pc. Iets dat nog geen grap verstaat. Of je kan bellen proberen te bellen als je al een telefoonnr. vind. De calcentrals zijn zo druk bezet dat het je handen vol geld kost eer je binnen geraakt. En mijn pakketje is nog steeds ergens. Ik zal je het ordernummer en het track en trace nummer ook bezorgen. Hopelijk hebben jullie meer geluk. Het pakje staat op naam van:Ingrid BorghsKatersberg 742440 Geelordernr. GL25887102track en trace nr. 3SCFVZ9254753Dank bij voorbaat.Vriendelijke groet.Ingrid


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform