Terug

verbruik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: FLUVIUS

06/02/2024

Beste, wij zijn met de afrekening van elektriciteit te weten gekomen dat onze analoge meter stuk was en na een klacht bij Fluvius hebben ze de meter vervangen door een digitale. Blijkt dat wij teveel aan stroom hebben aangerekend gekregen vanaf 2019. Ze hebben ons een herberekening doorgemaild doch voor ons was dit zeker niet juist. Blijkt ook dat de analoge meter niet meer te vinden is en de plaatser dit niet heeft gemeld maar wij zijn er van overtuigd dat dit niet zo is!

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: M. V.

19/02/2024

Beste,Klant heeft op 15/02/2024 van ons een antwoord ontvangen op zijn klacht.In dit antwoord wordt een aangepaste herberekening doorgevoerd, we zijn nog wachtende op klant zijn akkoord om dit te gaan uitvoeren.Op 16/02/2024 heeft klant ons een bijkomende vraag gesteld en deze is beantwoord op 19/022024.We zijn nog wel wachtende op zijn akkoord aangaande herberekening zoals voorgesteld op 15/02/2024.Met vriendelijke groeten,Luc BoensDirectie KlantendienstKlachtencommissieBrusselsesteenweg 199, 9090 Mellefluvius-Klachtencommissie @fluvius.bewww.fluvius.bes:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform