Terug

verbruik en contracten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Luminus

22/04/2024

Sinds een jaar verdwijnen onze contracten en de historiek van ons verbruik op het dashbord van my luminus.Het zou om een achterliggend IT probleem gaan? Vandaag kreeg ik als antwoord dat onze contracten zouden zijn opgezegd bij Luminus? Ik bel iedere 3 maanden om de contracten en het verbruik weer op ons dashbord te zetten, want we willen nagaan of we nog van het gunstigste tariefplan genieten... Omdat dit al een jaar aansleept, dienen we deze klacht in en denken er effectief aan om over te stappen naar een andere leverancier.

Berichten (1)

Luminus

Naar: S. H.

22/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform