Terug

Verbruik buiten je abonnement 531€

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Telenet

02/12/2023

Hallo, maandag had ik een sms ontvangen van 1994 met de vermelding dat ik onmiddellijk 300€ diende te betalen door verbruik boven mijn abonnement. Hierop werd mijn mobiele data geblokkeerd. Ik heb dan gebeld met de technische dienst en zij melden dat er inderdaad een opmerkelijk dataverbruik was in de periode van 23/11 tot 27/11 waarvoor wij zelf ook geen verklaring hebben. Normaal gezien zijn wij geen grootverbruikers. Veel van de data werd verbruikt als ik op mijn werk was (mijn mobiel ligt in mijn locker en ligt af). Ik heb dan verschillende malen jullie terug moeten contacteren en ben dan ook bij de administratie geraakt waarop zij dit verder bekeken hebben en inderdaad toch vonden dat dit een zeer raar verbruik is geweest aangezien de data die over de limiet ging in bijna idem dezelfde blokken van mijn abo ging. Ook belangrijk te weten is wij geen enkele sms of mailbericht hebben ontvangen dat de data boven de ingestelde waarde van maximum 50€ overschrijding is gegaan, dit staat nochtans ingesteld bij alle nummers. De boekhouding/admininistratie ging dat in orde brengen voor ons zodat wij niet hoefden te betalen. Voor de veiligheid hebben ze mijn simkaart dan ook op UNLIMITED geplaatst en gingen ze de technische afdeling op de hoogte brengen van ons probleem. Nu sinds maandag 27/11 heb ik nog steeds geen mobiele data op nr 0487/xx.xx.xx. Voorlopig heb ik nu de mobiel data only kaart in mijn gsm gestoken zodat ik toch mobiel ben. Ik heb nu de laatste dagen al verschillende malen jullie gecontacteerd maar tot op heden geen enkele oplossing gekregen voor ons probleem. Graag een antwoord aub.

Berichten (2)

Telenet

Naar: C. V.

04/12/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=nPTEyhdPLm4WDFFaEbPJFhcjyIh2YXQGJqXHUIw8AEU2yyW4YbOvJtJBJW02b6desJlRgWlBbgN97kckPIzF_ThRK_9nnJ

C. V.

Naar: Telenet

04/12/2023

Beste, ik kan het bericht niet lezen op de link die jullie gestuurd. Graag link die wel werkt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform