Beste,In september 2018 gingen wij de toonzaal in olen van DSM keukens binnen. We wouden toen ideeën op doen voor onze verbouwingen en informeren om een budget op te stellen.Een verkoper was heel vriendelijk en stelde voor een offerte te maken, we gingen akkoord. Een paar weken later gingen we terug en de offerte was een zeer goede prijs in onze ogen.We zeiden op dit moment dat we helaas nog geen beslissing konden nemen omdat we de verbouwing nog moesten inplannen. Hij overtuigde ons om 'een prijsvastheid' aan te gaan zonder dat we gebonden werden aan aankoop.De prijsvastheid liep september 2020 af en jammer genoeg konden we toen de keuken niet gerealiseerd krijgen. Maar toen kregen we opeens een mail dat omwille van de coronacrisis deze verlengt kon worden. Een verplaatsing van de leverperiode.Nu vanaf dit moment begonnen ze onophoudelijk te bellen wanneer de keuken geplaatst kon worden. We gaven aan dat de verbouwing nog niet klaar was en we zelf contact gingen opnemen. Ze werden heel opdringerig en begonnen aan te bieden de keuken in ruwbouwfase te komen opmeten.Dit wouden we niet. Na herhaaldelijk dit aangegeven te hebben en overmatig telefoons te hebben ontvangen hadden we er genoeg van. We besloten even DSM naast ons te leggen en ons te focussen op de huidige fase van onze verbouwingen. Toen kwam er een aangetekend schrijven in juli 2022 dat we de keuken moesten laten doorgaan en een voorschot onmiddelijk moesten betalen binnen 14 dagen.Hierop stuurde ik een mail en bleek dat er een aankoopsverplichting was volgens hun en we of min. 50 %aankoopbedrag bij hun moeten besteden of de keuken kopen met indexering van de offerte of 30% schadevergoeding.