Beste mevrouw Jaminet, Beste Ellen, Ik mocht helaas nog steeds geen antwoord bekomen op mijn vraag om een tegemoetkoming.Wil u dit dossier met voorrang bekijken, tenslotte dateert het al van 8 mei.Volgens mezelf komen we in aanmerking voor een tegemoetkoming omdat het ging over een verborgen breuk/lek achter de tegels van de badkamer in de muur zelf.Het verhaal vindt u ook hieronder terug.Met dank bij voorbaat voor uw antwoord terug.Met vriendelijke groeten,Ignace LamotAntoon Van den Bosschelaan 1122100 Deurne (Antwerpen)Gsm: +32 497.550.183Email: ignace.lamot@gmail.comVan: Postbus MKT [info@water-link.be] Verzonden: vrijdag 16 juli 2021 8:50Aan: Ellen Jaminet [Ellen.Jaminet@water-link.be]CC: Ignace Lamot [ignace@solarcleaningsupplies.eu]Onderwerp: FW: Ignace Lamot //Aanvraag tegemoetkoming verborgen lek// klantnummer 10.027.872Ellen, Zie onderstaande mail. Met vriendelijke groetenPascale Van den Bosch • Medewerker Communicatie • Mechelsesteenweg 66 • 2018 Antwerpen • T +32 3 244 06 14 • www.water-link.be From: Ignace Lamot [ignace@solarcleaningsupplies.eu] Sent: donderdag 15 juli 2021 11:13To: Postbus MKT [info@water-link.be]Subject: FW: Ignace Lamot //Aanvraag tegemoetkoming verborgen lek// klantnummer 10.027.872 Kan iemand van jullie mij het juiste e-mailadres bezorgen van Ellen Janinet.Ik heb ellen.janinet@waterlink.be maar ik krijg steeds een foutmelding op dit adres. Dank bij voorbaat. Met vriendelijke groeten,Ignace LamotAntoon Van den Bosschelaan 1122100 Deurne (Antwerpen)Gsm: +32 497.550.183Email: ignace.lamot@gmail.com Van: Ignace Lamot [ignace@solarcleaningsupplies.eu] Verzonden: donderdag 15 juli 2021 11:10Aan: ellen.janinet@water-link.beOnderwerp: FW: Ignace Lamot //Aanvraag tegemoetkoming verborgen lek// klantnummer 10.027.872 Van: ignace.lamot@gmail.com [ignace.lamot@gmail.com] Verzonden: donderdag 15 juli 2021 10:59Aan: ellen.janinet@water-link.beCC: 'Alex Van Geyt' [ingrid.snels69@gmail.com] 'Alex Telenet' [alex.van.geyt@telenet.be]Onderwerp: Ignace Lamot //Aanvraag tegemoetkoming verborgen lek// klantnummer 10.027.872 Beste mevrouw, Met factuurnummer 3.000.156.107 ontvingen we per 9 april 2021 een dramatische waterafrekening.Het verbruik was met 160m³ gestegen ten opzichte van vorig jaar.We zijn dan beginnen zoeken en hebben een lek gevonden aan de douche van het eerste verdiep aan een oude afsluitkraan die in de muur zat.Het water liep achter de tegels door tot op de douchebak waar het uit de muur kwam en daarna in het in het open putje van de douchebak wegliep.In bijlage vindt u foto’s van het lek en de herstelling uitgevoerd rond 6 of 7 mei.Facturen van de herstelling heb ik niet. Deze heeft de huisbaas Snels-Van Geyt.Zij lezen mee in cc.Ik contacteerde jullie per 8 en 12 mei en vulde via mijn water-link een aanvraag in tot tegemoetkoming.Dat heb ik gisterenavond opnieuw gedaan omdat ik geen enkel bericht mocht ontvangen.Deze morgen heb ik dan via een collega van je jouw mailadres mogen bekomen.Het waterverbruik is inmiddels sterk gedaald zoals u zelf kan zien nu met de digitale meter. Allen op zondag 9 juli zal u een piek zien en er komt er nog 1 per zondag 16 juli.Dit heeft te maken met medicatie in de vijver waarbij ik eerst een deel water dien weg te laten lopen.Graag ontving ik een tegemoetkoming voor de 160m³ meer verbruik?Wil u mijn dossier met voorrang behandelen, gezien ik de aanvraag al inleidde begin mei. Met dank bij voorbaat, Met vriendelijke groeten,Ignace LamotAntoon Van den Bosschelaan 1122100 Deurne (Antwerpen)Gsm: +32 497.550.183Email: ignace.lamot@gmail.com