Bestedeze zomer bestelde mijn schoonbroer (die hier woont sinds de oorlog in Oekraine) een reis bij Corendon naar Kemer, Turkije/ Hij had de boeking gemaakt op 01/06/2023 om te vertrekken 12/07/2023.Op 12/06/2023 heeft hij de boeking geannuleerd. In de veronderstelling dat hij een all-in verzekering afgesloten had dacht hij dat dit kosteloos was. Corendon heeft hem echter een mail gestuurd waar hij gevraagd werd 35% van het totale bedrag terug te betalen. Nog steeds in de veronderstelling dat er niks aan de hand was heeft hij de mails (in nederlands) genegeerd tot de zaak nu bij een incasso bureau terecht gekomen is, en waarna hij mij gecontacteerd heeft. Ik heb, om verdere verhoging van interest, deze annulatiefactuur betaald maar vind dit een praktijk die toch niet zou mogen kunnen, zeker niet indien er een all-in verzekering afgesloten werd. Indien mogelijk had ik graag dit bedrag terugbetaald gehad of met jullie gekeken wat er mogelijke verdere stappen zijn. mvgBruno Vanherpe