Terug

Verborgen gebrek

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

G. B.

Naar: VANDEN BORRE

27/01/2025

Op 14 december 2024 kochten we in het volste vertrouwen een smartphone. Reeds 4 dagen nadien moesten we het toestel in herstelling aanbieden(19december 2024) Op 2 januari 2025 mochten we het zogenaamde herstelde toestel terug ophalen. Wat bleek echter, het toestel had nog steeds hetzelfde probleem. Vandaag wou ik mij terug aanbieden en kreeg ik als antwoord om het toestel terug in herstelling aan te bieden. Het is niet te accepteren dat we het toestel keer op keer moeten in herstelling aanbieden. Reeds eerder had ik een voorstel gemaakt om een ander toestel al dan niet een duurdere om te wisselen. Als bij de eerste herstelling het probleem blijft zal bij de tweede herstelling geen beterschap zijn. Ik vind dan ook dat er geen enkel klantenservice is waar te nemen en het akte van vertrouwen eerder een akte van wantrouwen mag worden gemeld. Het is inderdaad onaanvaardbaar dat we een toestel kopen en geen enkele tegemoetkoming is. We hebben terug het toestel in herstelling gebracht op 9 januari 2025 Hier is duidelijk het bewijs van verborgen verbreken. We hebben dan ook meerdere dagen gebruiksderving. Onze familie houden dan ook in beraad om nog ooit artikelen te kopen bij jullie, wat ik ten zeerste betreur. Kan hier een oplossing worden gevonden Ik reken er graag op Vriendelijke groeten Bauwens Georges

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: G. B.

29/01/2025

Dominique (Vanden Borre) 29 jan 2025 14:53 CET Geachte, Het spijt ons te vernemen dat je problemen ondervindt met de werking van de smartphone en dit reeds kort na aankoop. Je geniet uiteraard van 2 jaar garantie op het toestel. Deze garantie bied je een gratis herstelling indien er een probleemanne zou ontstaan aan het toestel. Om deze reden werd de smartphone verstuurd naar de hersteldienst en kunnen we helaas niet ingaan op je vraag tot omruiling of terugname van het toestel. Tijdens het eerste nazicht in december, werd er geen technisch defect vastgesteld. Er werd enkel een herinstallatie van de telefoon uitgevoerd. Bij de tweede controle in januari werd de elektrische kaart vervangen. De smartphone werd verder uitvoerig getest en werkt nu perfect. Met vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 27 jan 2025 11:30 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je hebt een klacht ontvangen van GEORGES B Je hebt een klacht ontvangen van GEORGES B GEORGES B heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@d1d56460862b5a40f0@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantGEORGES BAUWENSKlantnummer484280592Klachtnummer11948557Soort probleemHerstellingBeschrijvingOp 14 december 2024 kochten we in het volste vertrouwen een smartphone. Reeds 4 dagen nadien moesten we het toestel in herstelling aanbieden(19december 2024) Op 2 januari 2025 mochten we het zogenaamde herstelde toestel terug ophalen. Wat bleek echter, het toestel had nog steeds hetzelfde probleem. Vandaag wou ik mij terug aanbieden en kreeg ik als antwoord om het toestel terug in herstelling aan te bieden. Het is niet te accepteren dat we het toestel keer op keer moeten in herstelling aanbieden. Reeds eerder had ik een voorstel gemaakt om een ander toestel al dan niet een duurdere om te wisselen. Als bij de eerste herstelling het probleem blijft zal bij de tweede herstelling geen beterschap zijn. Ik vind dan ook dat er geen enkel klantenservice is waar te nemen en het akte van vertrouwen eerder een akte van wantrouwen mag worden gemeld. Het is inderdaad onaanvaardbaar dat we een toestel kopen en geen enkele tegemoetkoming is. We hebben terug het toestel in herstelling gebracht op 9 januari 2025 Hier is duidelijk het bewijs van verborgen verbreken. We hebben dan ook meerdere dagen gebruiksderving. Onze familie houden dan ook in beraad om nog ooit artikelen te kopen bij jullie, wat ik ten zeerste betreur. Kan hier een oplossing worden gevonden Ik reken er graag op Vriendelijke groeten Bauwens GeorgesBijgevoegd(e) document(en) herstel1.pdf herstel3.pdf herstelling5.pdf herstelling 6.pdf herstel2.pdf herstel4.pdf trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, TestaankoopGebruiksvoorwaarden [ER0ZGW-71ED4]

Bemiddeling door Testaankoop 29 januari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform