Terug

verborgen gebrek & facturering zonder levering dienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Bulex

26/05/2023

Beste,oorzaak van de klacht: 1/ nu mijn boiler 2 jaar na installatie ook elektrisch aangesloten wordt, blijkt dit niet te werken we mogen dus spreken van een verborgen gebrek2/ een interventie werd voorgesteld onder garantie door de technische service desk, maar de bij interventie wordt toch betaling gevraagd bovendien is dit een interventie zonder dat er enige vorm van oplossing is gebodengevolgen van de situatie: - boiler doet het niet elektrisch- factuur die uiteraard niet betaald wordtal ondernomen acties en resultaten:- getelefoneerd met de service-afdeling klacht dient geformuleerd te worden aan de klachtenafdeling- mail naar de klachtenafdeling gestuurd: deze meldt dat interventie na 2 jaar betalend is, ook als er geen oplossing geboden wordt een 2de interventie kan aangevraagd worden en zal ook betalend zijn - mail gestuurd naar klachtenafdeling met standpunt van mijn juridische partner: producent is ook na 2 jaar verantwoordelijk voor verborgen gebreken en dient deze binnen garantie te herstellenGroet

Berichten (3)

Bulex

Naar: W. D.

26/05/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: W. D.

26/05/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: W. D.

05/06/2023

O.Réf/CM-B 09681570Geachte,Wettelijke garantieperioden zijn wat ze zijn, u geeft eerst aan dat de boiler recent werd geplaatst, nadien blijkt hij meer dan 2 jaar oud te zijn.Dit moest onze technieker ook vaststellen.Wij behouden ons standpunt in dit dossier.Met vriendelijke groeten,Veronica FarruggioMedewerker Klachtendienst/collaborateur Service PlaintesPhone +32 2 431 80 00www.bulex.beBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium____________________________Follow us


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform