Beste,26juli2018 deed ik de opmerking aan Orange dat ik al jaren over mijn vaste bundel zit tgv aanrekeningen door een bedrijf CM Telecom. Aan de telefoon werd me toen gezegd dat dit over multimedia-aankopen ging (terwijl ik deze niet deed) en dat men dit nummer voor mij ging blokkeren. Ik geef toe, door mijn geloof in de netwerkprovider heb ik dit niet meer verder opgevolgd en zonder nazicht van mijn facturen de domiciliering laten doorlopen.Maandag 19/10/2020 doe ik melding dat ik nog stééds buiten de bundel ga, en dit nog steeds tav CM COM, ik krijg antwoord dat men térug dit nummer gaat blokkeren. Ondertussen zie ik na afrekening van laatste factuur dat er terug een waarde van €3 buiten het abonnement zit. Ik neem het initiatief om rechtstreeks contact op te nemen met CM COM (want ik wil weten welke diensten zij me sinds jaren aanrekenen), na heel wat omwegen krijg ik het antwoord dat zij een technische partner zijn en zelf geen diensten aanbieden (met andere woorden trek uw plan) Echter kom ik wel te weten via een medewerker van CM COM dat de kosten aangerekend worden door één van hun klanten, met name GSMZOO. Dus neem ik contact op met dat bedrijfZij weten me te vertellen dat er met mijn gsm-nummer op 06/01/2004 een inschrijving was op naam van ELODIE. Na enkele mails/telefoongesprekken zegt men vanuit GSMZOO if you were not the owner of this number on 06/01/2004, you must contact your operator who wil probably have given you a number that belonged to someone elseVia Orange kom ik te weten dat ik eigenaar ben van mijn telefoonnummer sinds 26/02/2011.Dus Orange wijst de vinger naar CM.COM, CM.COM wijst naar GSMZOO, GSMZOO wijst terug naar Orange. Uiteindelijk maakt het mij niet uit wiens eindverantwoordelijkheid dit is, concreet is dat ik klant ben bij Orange, en dat Orange het bedrijf is die mijn betalingen int. Ik sprak in 2018 al van jarenlange opeenvolgende facturen, met bedragen van maandelijks €4 tot 11€ en dit tot op heden. Gisteren heb ik terug naar de klantendienst van Orange gebeld, ik wou de info delen die ik ondertussen verzameld heb vanuit CM COM en GSMZOO. Ik heb 40minuten aan de lijn gehangen met een medewerkster die hard haar best deed om het probleem te begrijpen (ook al was er reeds een dossier opgesteld dossiernummer 51330798) Maar het enige dat zij me kon vertellen was de beschuldiging dat ik maandelijks naar het betreffende nummer bel, terwijl het gehele dossier erom draait dat ik jaren aangerekend word voor een dienst waar ik geen gebruik van maak, noch iets voor in de plaats krijg. Wat me natuurlijk kwaad maakt. Er werd me van deze dame (genaamd Hazar) de belofte gemaakt dat ik gisteren of vandaag ging gecontacteerd worden door iemand van Orange zelf, tot op heden heb ik nog niemand gehoord. Het gaat hier om 3 bedrijven die op één of andere manier een samenwerking met elkaar hebben, allen schuiven de verantwoordelijkheid door naar de ander. Het spreekt voor zich dat ik dit alles gecompenseerd wil zien, naar mijn mening door Orange, want Orange ontvangt de betalingen. Orange op zijn beurt dient te compenseren bij CM COM, GSMZOO.Het gaat me ook dat er toegegeven wordt dat het hier over een louche zaak gaat, dat het niet aan mij 'de klant' was om dit alles te moeten uitzoeken.Echter wens ik wel mede te delen dat ik op 20/10/2020 een begripvolle en vriendelijke medewerkster aan de lijn heb gehad, zij wees me op mijn nalatigheid om dit in het verleden niet verder opgevolgd te hebben, wat op zich een terechte opmerking betreft. Vandaag gaat het over het nu, ik merk nu op dat deze facturaties nog steeds aanwezig zijn. Ik hoef niet te weten waar het probleem ligt met CM COM noch bij GSMZOO, ik ben zelf op onderzoek gegaan en heb deze info telefonisch gedeeld met één van de medewerkers van Orange op het nummer 5000. De medewerkster leek niet te snappen dat dit over fraude gaat, en zei me dat ik bij GSMZOO moet zijn voor verantwoording en compensatie. Ze vraagt me om de contactgegevens van GSMZOO te geven (het telefoonnummer waar ik naar gebeld heb) Vind ik ook best raar... Orange lijkt me een grote onderneming, GSMZOO blijkt een partner te zijn van hen... Ik heb haar gevraagd wie de persoon is die mijn huidig dossier opvolgt, de identiteit van die persoon blijkt top secret want deze moest eerst gevraagd worden aan de manager, wanneer ik vraag wie de manager is, is dit ook geheim.. Conclusie na mijn gesprek gisteren van +40 minuten geen stap verder. Ik hoop via deze weg een duidelijk en concreet antwoord te verkrijgen. In bijlage vindt u de weergave van communicatie (mail) met de bedrijven CMCOM en GSMZOOMvg,Debby Deblouwe