Terug

Verbod winkel nog te betreden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. N.

Naar: Bike Republic

13/10/2023

begin augustus 2023 kreeg ik van de winkel Dampoort telefoon om te melden dat ik de winkel niet meer in mocht omdat ik een eerder negatieve beoordeling (op hun vraag) gegeven had. Als reden had ik opgegeven dat de technieker gelogen had door te zeggen dat hij meerder sms'en gestuurd had om te melden dat mijn fiets klaar was na herstelling. Uit de mij toegestuurde lijst bleek dat niet waar!

Berichten (4)

Bike Republic

Naar: F. N.

13/10/2023

Hey Klachtenbox, We hebben jouw aanvraag goed ontvangen en hebben een nieuwe ticket aangemaakt ter opvolging. Een medewerker zal jou spoedig proberen beantwoorden met een persoonlijk bericht.   (Meestal binnen de 2 werkdagen na creatie) Om de status van het ticket te bekijken of commentaar toe te voegen, kan je de volgende url gebruiken: s:bikerepublic.freshdesk.com/helpdesk/tickets/18507 Bedankt voor jouw geduld. Vriendelijke groeten, Bike Republic

Bike Republic

Naar: F. N.

17/10/2023

'‹Dag Frans, '‹ We hebben de klacht goed ontvangen en ondertussen met de winkel en regiomanager besproken. Feedback is altijd welkom, het is nooit de bedoeling om onze klanten toegang tot een winkel te weigeren om deze reden. De winkel zal rechtstreeks contact opnemen om de plooien glad te strijken. '‹ Met vriendelijke groeten Davy Op Vr, 13 Okt om 12:40 PM , Klachtenbox schreef:

Bike Republic

Naar: F. N.

21/10/2023

Hey Klachtenbox, We hebben jouw aanvraag goed ontvangen en hebben een nieuwe ticket aangemaakt ter opvolging. Een medewerker zal jou spoedig proberen beantwoorden met een persoonlijk bericht.   (Meestal binnen de 2 werkdagen na creatie) Om de status van het ticket te bekijken of commentaar toe te voegen, kan je de volgende url gebruiken: s:bikerepublic.freshdesk.com/helpdesk/tickets/18667 Bedankt voor jouw geduld. Vriendelijke groeten, Bike Republic

Bike Republic

Naar: F. N.

21/10/2023

Hi'‹ '‹We hebben de winkel hiervoor even opgebeld en de klant zou ook al gea¯nformeerd moeten zijn. Dit was een beslissing van een van onze medewerkers waar wij niet akkoord mee gaan vanuit het service center. '‹Het gaat wel om iets meer dan enkel maar een verdwaalde SMS, de communicatie kon van beide kanten beter. We verwelkomen de klant uiteraard met zijn fiets of aankopen in al onze winkels. Vriendelijke groeten Jonas Op Za, 21 Okt om 9:28 AM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform