Beste,Het betreft een klacht over het Amato eettafelblad in zwarte eik met een diameter van 160 cm, dat eind december 2022 is geleverd. Het tafelblad werd in goede staat afgeleverd en vertoonde aanvankelijk geen tekenen van verkleuring. Echter, na 5 maanden begonnen er op twee plaatsen evenwijdig van elkaar in stroken over de gehele lengte van het blad bleke verkleuringen zichtbaar te worden, met aan de ene kant van de strook een duidelijke overgang van zwart naar lichtblauw.We hebben contact opgenomen met de winkel en de klantenservice van Juntoo om ons probleem telefonisch aan te kaarten. Daar vroegen ze ons om een foto van het tafelblad met de verkleuring te e-mailen naar de klantenservice.- Op 17/5 hebben we een e-mail gestuurd naar de klantenservice met een foto van het tafelblad waarop de verkleurde stroken zichtbaar waren.- Op 27/5 en 30/5 hebben we herinneringsmails gestuurd naar de klantenservice, aangezien er geen reactie was ontvangen.- Op 2/6 ontvingen we een reactie van de klantenservice waarin ze aangaven dat ze het probleem zouden oplossen door ons een nieuw tafelblad te sturen. Het nieuwe blad was echter nog niet beschikbaar, en ze gaven aan dat de vervanging in juli zou plaatsvinden. Ze zouden contact met ons opnemen om een datum af te spreken.- Op 5/6 antwoordde de klantenservice dat het probleem niet onder de garantie viel. Ze beweerden dat de schade was veroorzaakt door verkeerd gebruik van het artikel en niet door een productiefout. Hierdoor boden ze geen nieuw tafelblad of enige vorm van compensatie aan.De verkoopsters in de Juntoo vestiging in Brugge waren echter van mening dat het een productiefout betrof, en ze gaven aan dat ze contact zouden opnemen met de klantenservice.- Op 18/8 nam de klantenservice opnieuw contact met ons op en meldde dat ze het dossier opnieuw zouden bekijken en zo snel mogelijk zouden reageren.- Op 25/8 bevestigde de klantenservice dat ze bij hun standpunt bleven en stelden ze een compensatie voor in de vorm van een tegoedbon ter waarde van 100 euro.- Op 30/8 reageerden wij dat we niet akkoord gingen met het voorgestelde tegoedbon. We zijn van mening dat het hier om een productiefout gaat en wensen een vervanging van het tafelblad.- Op 17/10, na herhaaldelijk aandringen, reageerde de klantenservice opnieuw en verhoogden ze het voorgestelde tegoedbon bedrag naar 150 euro. Wij blijven bij ons standpunt dat de verkleuring niet veroorzaakt is door verkeerd gebruik van het tafelblad. Als dat het geval zou zijn, zouden de verkleuringen naar onze mening willekeurig op het blad zichtbaar moeten zijn. Echter, gezien het feit dat er twee evenwijdige stroken met verkleuring zijn ontstaan, zijn wij stellig van mening dat dit duidt op een productiefout. Wij blijven daarom vasthouden aan ons verzoek om een nieuw tafelblad ter vervanging en hopen op een spoedige en bevredigende oplossing voor dit probleem.