Sedert meer dan 6 maanden ondervinden wij problemen met onze internetverbinding en tv aansluiting, nadat onze decoder en router vervangen werden na (schijnbaar) ouderdomsslijtage is er geen verbetering opgetreden, integendeel, geregeld valt de verbinding weg (meermaals per dag, dikwijls na inactiviteit) waarvan wij dan melding krijgen op het gebruikte apparaat, zelfs wanneer we ons met de smartphone op enkele meter van de router bevinden. Een programma streamen (bvb sportuitzending) is rampzalig met voortdurende onderbrekingen en met horten en stoten wanneer ook de gebufferde data niet tijdig aangevuld kunnen worden om een continu beeld te genereren. Mails, kunnen tijdelijk niet verzonden worden of gedownload., Gegevens kunnen niet ingegeven worden op websites enz. In die 6 maanden zijn op onze aandringende aanvraag enkele keren (2 a 3) techniekers langs gekomen welke geen gebreken konden vaststellen en andermaal decoder en router hebben vervangen. Wij betalen goed geld voor een gebrekkige dienstverlening waarvan blijkbaar enkel de verhoging van de tarieven en de afrekening van de facturen zonder problemen lijkt te werken. Ook met de tv aansluiting ondervinden wij geregeld problemen zoals bij het opstarten evenals plotse, onverklaarbare uitvallen van het systeem waarvoor we dan volledig opnieuw dienen op te starten of het door het systeem zelf opnieuw opgestart wordt.