Terug

verbindingsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Proximus

03/08/2023

Sedert meer dan 6 maanden ondervinden wij problemen met onze internetverbinding en tv aansluiting, nadat onze decoder en router vervangen werden na (schijnbaar) ouderdomsslijtage is er geen verbetering opgetreden, integendeel, geregeld valt de verbinding weg (meermaals per dag, dikwijls na inactiviteit) waarvan wij dan melding krijgen op het gebruikte apparaat, zelfs wanneer we ons met de smartphone op enkele meter van de router bevinden. Een programma streamen (bvb sportuitzending) is rampzalig met voortdurende onderbrekingen en met horten en stoten wanneer ook de gebufferde data niet tijdig aangevuld kunnen worden om een continu beeld te genereren. Mails, kunnen tijdelijk niet verzonden worden of gedownload., Gegevens kunnen niet ingegeven worden op websites enz. In die 6 maanden zijn op onze aandringende aanvraag enkele keren (2 a 3) techniekers langs gekomen welke geen gebreken konden vaststellen en andermaal decoder en router hebben vervangen. Wij betalen goed geld voor een gebrekkige dienstverlening waarvan blijkbaar enkel de verhoging van de tarieven en de afrekening van de facturen zonder problemen lijkt te werken. Ook met de tv aansluiting ondervinden wij geregeld problemen zoals bij het opstarten evenals plotse, onverklaarbare uitvallen van het systeem waarvoor we dan volledig opnieuw dienen op te starten of het door het systeem zelf opnieuw opgestart wordt.

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. V.

21/09/2023

Geachte heer/mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Johan Vanpol in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-30-14.31.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001479934]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001479934]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. V.

21/09/2023

Geachte heer,mevrouwDe klant werd telefonisch verder geholpen ivm zijn problemen.MvgHet proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-30-14.31.22.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001483210]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001483210]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. V.

16/10/2023

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficient mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is gea¯nstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-08-03-14.41.40.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002263568]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002263568]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform