Een viertal weken geleden werden wij zelf gecontacteerd door de klantendienst van Proximus met de vraag of we nog steeds tevreden zijn met ons pakket. Daarop hebben we geantwoord dat onze televisie niet snel gaat en de digibox traag reageert. We werden aangeraden een nieuwe digibox te halen en we kregen daarvoor een nummer. Toen we de dag erna naar de winkel gingen om een nieuwe digibox op te halen werd ons aangeraden om de Wifibridge aan te kopen, dit kostte ons 50 EUR. Dit werd ons aangeraden omdat ons wifiverbinding zo een stuk zou verbeteren. Sindsdien hebben wij enkel nog meer problemen gehad met ons internet en televisie. We hebben zelf een tiental keer naar de klantendienst gebeld maar daar werd ons gezegd dat het probleem aan de inbelverbinding lag. Er zou een technieker langskomen, we hebben 2 weken moeten wachten tot iemand langskwam. Een tweetal weken geleden is de technieker langsgekomen, hij heeft alles opnieuw opgestart en beloofde ons dat de problemen voorbij zouden zijn. Hij was echter geen uur weg vooraleer onze verbinding opnieuw wegviel. Er werd ons beloofd door de technieker dat hij ons zelf zou contacteren na het weekend om te horen of de problemen opgelost zijn. Tot op heden hebben wij niemand meer gehoord, de technieker zelf is onbereikbaar. We hebben zelf nog meermaals naar de klantendienst gebeld maar zij weigeren om ons verder te helpen, omdat het probleem bij ons zou liggen. Toen wij nog de oude digibox hadden ging ons internet en televisie veel sneller. Proximus belooft ons een downloadsnelheid van 40 mbps, nu halen wij slechts maximum 10 mbps.