Terug

verbinding met internet en proximus tv

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Proximus

31/07/2023

Beste, Ik heb constant problemen om op internet te raken. Op mijn computer is het ofwel geen internet verbinding ofwel verbonden en beveiligd maar geen internet beschikbaar of geen netwerk gevonden. Je moet eindeloos proberen om het manueel te doen terwijl de optie automatisch ingeschakeld is. Ook als ik bezig bent, valt het internet uit en moet je alles herbeginnen. Dit heeft me al veel tijd gekost en materiele schade bijgebracht.Op de tv moet je TIENTALLEN keren proberen om verbinding te maken. Er is een probleem met je verbinding of de ethernet kabel is niet verbonden. Als ie dan wel aanslaat, zie je de programma's van drie maand geleden op de live tv staan. De opnames vallen uit, of de klank is volledig verstoord (verhakkeld) of hij komt achter op het beeld. Je moet eindeloos wachten tot alles opgeladen is en dan hopen dat het niet meer uitvalt. En toch gebeurt het elke avond meerdere keren opnieuw. Dit is onaanvaardbaar. Ik betaal elke maand stipt voor een dienst die niet werkt. Ik mis mijn programma's en verlies mijn tijd. Tussen 12 u 30 en 14 uur vandaag heb ik non stop geprobeerd om Proximus tv te verbinden zonder succes. Als je iemand aan de lijn krijgt is het van trek eens de stekker uit of we doen een test maar ze bellen niet terug. Het is niet aan de klant om constant de stekkers uit te trekken en de apparaten te herstarten en te zorgen dat de dienstverlening werkt. Proximus moet zorgen dat het perfect werkt. Die dienst is helemaal niet betrouwbaar. Stel je voor dat je wasmachine of je vaatwasser steeds zouden uitvallen en je ze constant moet herstarten....wie zou dat aanvaarden? Probeer eens je factuur per vergissing een paar dagen te laat te betalen De dag zelf wordt je Proximus tv gedesactiveerd en krijg je nog een heel onaangename persoon aan de lijn. Hoe behandelt Proximus zijn klanten? Hier moet een einde aan komen.Ik weet dat ik niet de enige ben met dergelijke problemen. Ik vind het heel eenvoudig schandalig dat je de volle pot betaalt voor een dienst die heel gebrekkig werkt.Ik wens een schadevergoeding van drie maanden abonnement. Ik wens de vervanging van de digibox en een grondige controle van de connectie tot die perfect werkt zoals het hoort.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform