Terug

Verantwoordelijkheidszin van Coolblue

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: Cool blue

28/09/2022

Beste,ik bestelde op vrijdag 16 sept. een toestel bij Coolblue en dit zou op zaterdag geleverd worden.Na controleren op de app van Bpost zag ik dat mijn pakketje geleverd was op nr 71 ipv nr 23/1. Ik zag op de foto op de app dat het zeker mijn voordeur niet was waar het geleverd was, en na contact met nr 71 zag ik ook dat het hun voordeur niet was. Proberen Coolblue te bereiken maar ik bleef maar in wachtstand staan. Dan maar op sociale media geprobeerd en na een tijdje kreeg ik een mail waarin stond dat ik maar eens enkele huizen verder in nr 71 moest gaan kijken.De maandag erop geprobeerd van klacht in te dienen bij Bpost, maar dat kun je niet want je hebt het niet verzonden.Coolblue zei dat Bpost het zou uitzoeken en dat dit 10 dagen kon duren. Vandaag een mail van Coolbliue waarin staat dat de postbode beweerd dat het geleverd werd aan mijn deur op nr 23/1. Terwijl ik een foto heb van een voordeur die zeker de mijne niet is. Kortom, nog staads geen pakje en ook geen terugbetaling.Coolblue steekt zich achter Bpost en neem niet het minste initiatief nog verantwoordelijkheid.Terwijl ik geen afspraak met Bpost had, maar één met Coolblue. Ik heb alle correspondentie gehouden en kan dus alles bewijzen.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: P. B.

29/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform