Terug

Verantwoordelijkheid

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: BOSE

28/12/2021

Beste. Op 2 december stuurde ik de bestelde SleepBuds terug met de door Bose voorziene UPS verzendlabel in mijn lokale dagwinkel. De beloofde verzendbevestiging bleef uit, maar Bose mailde wel dat de terugbetaling gebeurd was. Dat is niet het geval. Een maand later heb ik herhaaldelijk contact gehad met Bose via de Whatsapp klantendienst, die binnen de werkuren operationeel beweert te zijn, maar in de praktijk enkel daarbuiten antwoordt, wat mij doet vermoeden dat de Indisch klinkende medewerkers inderdaad niet lokaal werken. Door deze moeizame communicatie raakt de frustratie erg hoog: Bose stuurt mij naar UPS, die mij uiteraard terugstuurt met de boodschap Bose moet een claim indienen tot verloren pakket. Deze sturen mij opnieuw naar UPS. Ik ben echter geen klant van UPS, en heb hier nooit voor gekozen. Zij wel.Het resultaat is een totale dégout van Bose, géén SleepBuds, en geen geld. De regels nauwgezet volgen en toch in de kou blijven staan.Dat er een maand slapeloosheid bovenop komt, zal hen duidelijk worst wezen.Eén ding is zeker, ik geraak hier zelf niet uit, en heb hulp nodig hen te bereiken. Ik kan niet zomaar iets nieuws bestellen en doen alsof het maar om wat drinkgeld gaat. Ik lijd hier schade onder, en ben gechoqueerd door de totale absentie van klantendienst as it should be

Berichten (1)

BOSE

Naar: M. M.

21/01/2022

Hallo,Bedankt voor je e-mail. Wij streven ernaar je vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Recent heeft Bose nieuwe online service-opties gelanceerd en wij willen je er graag meer over vertellen.Bestellingen: * Ben je geïnteresseerd in een nieuwe hoofdtelefoon? Misschien wil je zelfs een nieuwe Soundbar om de audiobeleving van de televisie te verbeteren vind aanbevelingen, vergelijk producten en lees wat andere klanten, zoals jij, over deze producten vinden hier: s:www.bose.nl/nl_nl/index.Technische ondersteuning: * Je kunt jouw product registeren op Bose.nl om belangrijke productupdates te ontvangen en om als eerste alle nieuwe producten en functies. * Als je al een Bose-product hebt en je hebt een aantal vragen, dan hebben we uitstekende online hulpmiddelen beschikbaar in onze Productondersteuningspagina´s. * Indien je product service nodig heeft, kunt je je SERVICE ORDER 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per week online boeken.Om je van alles op de hoogte te houden van elke stap, sturen wij jou updates over je bestelling en ook een gratis retourlabel dat je kunt gebruiken om jouw product in te sturen.Als je om welke reden dan ook niet in staat bent om je antwoord online te vinden, neem dan contact met ons op. Je kunt onze contactgegevens en openingstijden vinden op de pagina"Contact opnemen" op Bose.nl.Dit is een automatisch bericht vanuit een ongecontroleerde inbox. Wij kunnen deze e-mail niet beantwoorden.Vriendelijke groeten,Bose KlantenserviceBonjour,Merci pour votre email. Nous serions ravis de répondre à vos questions dans les plus brefs délais. Bose propose dès à présent une nouvelle option de service et nous sommes impatients de vous en parler.Pour les commandes Êtes-vous intéressé par un nouveau casque ?Ou peut-être une nouvelle barre de son afin de profiter d'une meilleure expérience de visionnage ?Comparer nos produits ? Lire ce que les clients aiment ou pensent de nos produits ?Retrouvez tous nos produits sur notre site internet s:www.bose.fr/fr_fr/index.Pour le support technique Vous pouvez enregistrer votre produit sur Bose.fr, afin de recevoir toutes les nouvelles mises à jour et être le premier/la première à découvrir nos nouveaux produits et leurs fonctionnalités.Si vous possédez déjà un produit Bose et vous avez des questions, nous proposons d'excellentes ressources disponibles sur notre page de support en ligne - s:www.bose.fr/fr_fr/support..Dans le cas ou votre produit nécessite une intervention technique, vous pouvez placer une demande d'échange ou de réparation en ligne, 24h/24 - 7j/7. s:www.bose.fr/fr_fr/support/self_service/service_and_repair_request.Afin de rester informé de toutes les étapes, nous vous enverrons les mises à jour de votre commande et une étiquette franchisée pour que vous puissiez nous renvoyer votre produit.Si vous ne trouvez de réponse sur notre site, n'hésitez pas à nous contacter. Vous trouverez nos coordonnées et nos horaires de disponibilités en cliquant sur "Nous contacter" en bas de page, sur Bose.fr - s:www.bose.fr/fr_fr/contact_us.Ceci est une réponse automatique, veuillez ne pas répondre à cet email.Cordialement,Service Clientèle Bose.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform