Terug

Verandering van abbonement zonder mijn weet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Telenet

30/04/2024

Wij hebben beslist om ons internet over te brengen naar een andere provider omdat deze ons hetzelfde kon aanbieden voor een veel betere prijs. Mijn gsm nummer is blijven staan bij Telenet omdat ik dit op zich wel nog een goede dienst vindt. Nadat de overdracht van het internet gebeurde ben ik nooit gecontacteerd geweest, noch via mail, telefoon of sms om aan te geven of aan te vragen welk abbonement ik nu heb en of ik dit goed vindt met de eventuele kosten die er aan zijn verbonden. Op de 23ste april kreeg ik een sms waar in stond dat ik buiten mijn bundel was gegaan, ik ga naar de app van Telenet om te kijken wat er aan de hand is en zie een buiten bundel van 0.01 eurocent. Ik wou kijken waarover het ging maar de app werkte zoals altijd weer niet. Nu zijn we ongeveer 7 dagen later en herinner ik mij om even te kijken naar wat die 0.01 eurocent zou zijn. Ik open de app en zie een bedrag buiten bundel staan van 460 euro. Ik ben dan maar gaan uitzoeken waarom ik hier nooit 1 sms, mail of wat dan ook over gekregen heb en heb gezien in de applicatie dat er aangevinkt staat dat ik een melding moet krijgen als ik zowel 50 euro als 100 euro buiten mijn bundel ga. Dit heb ik allemaal niet ontvangen. Ik neem contact op met Telenet via de chat waar ik het simpele antwoord krijg dat ik dit toch zal moeten betalen en dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik heb nooit de voorwaarden gezien van naar welk abbonement ze mijn nummer zouden veranderen. Ik heb nooit enige info gekregen en ik heb nooit aangegeven dat mijn nummer naar dat soort abbonement mocht overgeplaatst worden. Ik eis dus dat hier rekening mee gehouden wordt en er enige creditnota gemaakt wordt. Want dit is buitengewoon ridicuul.

Berichten (1)

Telenet

Naar: B. D.

02/05/2024

Beste meneer Dhondt,We mochten uw klacht via Testaankoop goed ontvangen.We zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van verdere informatie.Vriendelijke groeten,Telenet Confidential - Limited Confidential - Limited***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform