Terug

verandering in betalingstermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Telenet

22/11/2022

beste TelenetAls meer den een jaar is bij jullie betalen voor de 25 ste. en een week van te voren een mailtje om te herinneren. Ineens wordt er gezet betalen voor de 20 ste. En meteen op de 22 ste een melding dat ik te laat ben. Betaalknop zat erbij maar werkt niet.Wederom zoals we van Telenet gewoon zijn super slecht gecommuniceerd en klantonvriendelijk. IK hoop n iet dat jullie je kans schoon zien en gaan afsluiten want dan zijn de rapen gaar. 8 jaar klant en nooit problemen gehad. Groet een boze klant

Berichten (2)

Telenet

Naar: L. S.

24/11/2022

Klantennummer: 996718446 Beste Mevrouw Schuyt, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Petra B. TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --

L. S.

Naar: Telenet

28/11/2022

Helaas alleen een automatisch antwoord ontvangen. Nog niets structureels. Wat is er nu veranderd Telenet? Zijn de betaaldata veranderd? geen automatische herinnering meer vooraf? krijgen we nu meteen een boete omdat we dus te laat zijn omdat we netjes in ons systeem hebben gezet betalen voor de 25 ste????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform