Terug

Verandering contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Telenet

12/10/2023

BesteOp 3/10/2023 heb ik online mijn contract aangepast.Hiervan heb ik via email bewijs gekregen dat de bestelling gelukt is. Tot op heden (12/10) is mijn contract nog niet aangepast en is er zelfs via domiciliering geld afgegaan voor mijn oud contract. Zelf reeds meerdere malen contact opgenomen met telenet via de klantendienst maar contract is nog altijd niet aangepast. Ik wil sneller internet, telenet is zelfs modem al komen aanpassen maat contract nog niet. Ik ben al heel lang klant bij telenet, en wens dat mijn contract direct wordt aangepast. Alsook eis ik een vergoeding dat ik al 9 dagen moet wachten op mijn sneller internet.

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. V.

18/10/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=5VZM1K%2BVmSN9W__nkqJvxLPoAGATiRtAGJRgLRGgsgPwAlBBQEaDsM2z%2B%2BIWQceRYoIjTHD1QlKMwMZOSqXbXEPFIWo559


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform