Nadat onze vorige diepvriezer het plots liet afweten kwam er een technieker van whirlpool langs en stelde hij vast dat hij niet meer kon gerepareerd worden. Hij deed ons een voorstel om een nieuwe whirlpool (WVE2652 NFW) aan te kopen. Daar gingen we mee akkoord en ons toestel werd geleverd op 9/03/2016.Maar op 10/12/2016 merkten we ineens dat de diepvriezer niet meer koelt. De ganse inhoud was compleet ontdooid. We namen contact met whirlpool en pas op 21/12/2016 kon er een technieker lang komen. Die stelde vast dat de ventilator vast zat door ijsvorming. Nochtans is onze diepvriezer een no frost. De deur blijft nooit open staan en wordt telkens zo snel mogelijk weer gesloten. Ook wordt er nooit voeding ingestoken dat nog warm is. De technieker bracht achteraan de kast een syphon aan in de afvoerslang en verzekerde ons dat we het niet meer zouden voorhebben. We moesten onze vriezer 48 uur uittrekken om te ontdooien. Dit deden we en nadien bleek alles weer in orde. Maar, toch was dat voor ons financieel een grote tegenslag want alle voeding moesten we weggooien. Als je weet dat het een diepvriezer met 7 vriesvakken (260 l) betreft en dat die gans vol zat heb je direct al enig idee hoe groot het verlies voor ons was.Toch waren we al blij dat ons toestel hersteld was en dat we dat probleem niet meer zouden hebben volgens de technieker. Maar op 14/05/2018 merkten we ‘s morgens ineens op dat alles weer volledig ontdooid was. Dus weer hetzelfde probleem. Ventilator weer vast door ijsvorming. De vriezer weer 48 uur uittrekken om te ontdooien. Na deze 48 uur was alles weer in orde. Maar weer zitten we met het verlies van alle voeding die we voor de 2de keer moeten weggooien.Nu is mijn vraag aan jullie: ‘krijg ik een vergoeding voor het financieel verlies dat we hierdoor tot 2 maal toe hadden?’