Terug

Vele geboortekaartjes niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. F.

Naar: bpost

11/01/2024

BesteIk heb 80 geboortekaartjes zelf gemaakt, niet online maar echt zelf “geknutseld”. Hier heb ik weken/maanden aan gewerkt. Hierbij heb ik een speciale postzegel laten maken & omdat de enveloppe net iets te groot was hebben we 2 postzegels moeten plakken. Dit hebben we bij het verzenden nagevraagd en uiteindelijk postzegels bijgeplakt. Wat de kosten op meer dan €300 bracht voor enkel het verzenden. Op 20 december zijn de brieven binnen gedaan in het postkantoor van Londerzeel, aan de balie zelf afgegeven. Een aantal brieven zijn toegekomen maar ik heb eens rondgevraagd en de helft is nog steeds niet aangekomen. Mensen denken dat we hun geen geboortekaartje hebben gestuurd, zelfs onze ouders hebben niets gekregen. Ik heb 2 kaartjes naar eenzelfde adres gestuurd (Kapelle-op-den-Bos) & hier is 1 kaartje vorige week aangekomen en het andere nog steeds niet, helemaal niet logisch volgens ons. Hier is zoveel werk en geld ingestoken en dit gaat over de geboorte van ons kindje. Wij willen heel graag dat die kaartjes zo snel mogelijk gevonden worden en toekomen. (Ik heb het bestelnummer van de speciale postzegels toegevoegd om iets toe te voegen, maar het gaat wel echt om de kaartjes)

Berichten (2)

bpost

Naar: M. F.

11/01/2024

REF 1-52676920893Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,Loa¯c A.bpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-O7BGO3T]

M. F.

Naar: bpost

29/01/2024

BesteBedankt voor de link, ik vond deze niet terug via de website. Heb inmiddels via dit formulier mijn klacht ingediend. MvgMaureen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform