Terug

veiligheid & diefstal kluis Niet ernstig nemen noch adequaat opvolgen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. R.

Naar: KBC Verzekering

25/09/2019

Geachte Er is omwille van een inbreuk op deprivacy Wetgeving een dossier lopend bij een grote klant van KBC. Ik heb dit moeten filen. Er worden meldingen van foute facturen / valse facturen / Mogelijks identiteitsdiefstal gedaan.Dit wordt niet au sérieux genomen in een lokaal kantoor in heist van KBC. Men kent de wetgeving er niet en men kent het belang van de cyberwetgeving niet. Men controleert niet op factuele juistheid die de (financiele) veiligheid van klanten moet garanderen.Ook is er een mogelijke inbraak in een kluis/hacking in hetzelfde kantoor gebeurd waar eenBehoorlijk bedrag is gestolen. Ook dit wordt in heist niet au sérieux genomen.Het is zorgwekkend dat een bankdirecteur van eenLokaal kantoor van KBC niet dezelfde veiligheidsnormen hanteert als andere bankdirecteurs doen.Zeker als de veiligheid (financiele en andere) en mogelijke diefstal van een belangrijke somOp het spel staan.Ik hoop dat KBC alsnog adequaat reageert & meewerkt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform