Geachte Er is omwille van een inbreuk op deprivacy Wetgeving een dossier lopend bij een grote klant van KBC. Ik heb dit moeten filen. Er worden meldingen van foute facturen / valse facturen / Mogelijks identiteitsdiefstal gedaan.Dit wordt niet au sérieux genomen in een lokaal kantoor in heist van KBC. Men kent de wetgeving er niet en men kent het belang van de cyberwetgeving niet. Men controleert niet op factuele juistheid die de (financiele) veiligheid van klanten moet garanderen.Ook is er een mogelijke inbraak in een kluis/hacking in hetzelfde kantoor gebeurd waar eenBehoorlijk bedrag is gestolen. Ook dit wordt in heist niet au sérieux genomen.Het is zorgwekkend dat een bankdirecteur van eenLokaal kantoor van KBC niet dezelfde veiligheidsnormen hanteert als andere bankdirecteurs doen.Zeker als de veiligheid (financiele en andere) en mogelijke diefstal van een belangrijke somOp het spel staan.Ik hoop dat KBC alsnog adequaat reageert & meewerkt