Beste, Ik heb een contract bij Celside sinds augustus 2021: BE258369Er werd mij na een jaar een terugbetaling beloofd van 160€ voor de betaalde verzekering voor het afgelopen jaar, als ik nogmaals ging verlengen als 'excellence'. Tot op heden wacht ik nog steeds op die terugbetaling.Ik heb voorheen al enkele keren naar jullie diensten gebeld waarbij ik steevast het antwoord kreeg, dat ik een klacht moest indienen bij klantenservice@celside.com, wat ik ook gedaan heb. Ik ontving telkens een 'automatic reply' en dat jullie mijn verzoek in behandeling nam .. Helaas zonder enig gevolg!Ondertussen stuurde u mij extra mails voor extra verzekeringen. Ik was op reis naar een niet-Europees land, waardoor 4 maanden afwezig en ik ook mijn mails niet kon zien. In die periode werden we (volgens jullie) bestookt door phishing mails, waarbij deze van jullie onder vallen ... Daar ik daar nooit op antwoordde, hebben jullie blijkbaar dan maar zelf extra verzekeringsontracten voor mij afgesloten, welke ik nooit ondertekend heb en waarbij u zelf het initiatief nam om geld van mijn rekening te halen!!!!Maar daar stopt het verhaal nog helemaal niet: u neemt om de zoveel dagen geld van mijn rekening (zie mijn opsomming)Ondertussen nemen jullie te pas en te onpas geld van mijn rekening:12,90€ op 03/04/23Telkens 15,99€ op: 02/05 - 04/05 - 08/05 - 01/06 - 07/06 - 13/06 - 15/06 - 20/06 (95,94€ ten onrechte)Telkens 69,99€ op: 19/04 - 24/04 - 02/05 - 15/05 - 02/06 (som = 349,95€)Ik heb inmiddels uw mandaat geblokkeerdIk ga vanmiddag bij de politie langs om een klacht in te dienen Ik vraag nu ook hierbij het juridische support van testaankoopIk schakel een advocaat inIk eis de terugbetaling : 160€ + 95,94€ + 349,95€ = 605,89€ die u zich onrechtmatig heeft toegeëigendIk beëindig/verbreek mijn contract BE258369 bij jullie vandaag!Benieuwd naar uw eerlijkheid in dit verhaal en zodoende naar uw terugstorting!Myriam Van de Wiele