Terug

Veelvuldige afhoudingen van mijn rekening (meerdere per maand)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Celside Insurance

26/06/2023

Beste, Ik heb een contract bij Celside sinds augustus 2021: BE258369Er werd mij na een jaar een terugbetaling beloofd van 160€ voor de betaalde verzekering voor het afgelopen jaar, als ik nogmaals ging verlengen als 'excellence'. Tot op heden wacht ik nog steeds op die terugbetaling.Ik heb voorheen al enkele keren naar jullie diensten gebeld waarbij ik steevast het antwoord kreeg, dat ik een klacht moest indienen bij klantenservice@celside.com, wat ik ook gedaan heb. Ik ontving telkens een 'automatic reply' en dat jullie mijn verzoek in behandeling nam .. Helaas zonder enig gevolg!Ondertussen stuurde u mij extra mails voor extra verzekeringen. Ik was op reis naar een niet-Europees land, waardoor 4 maanden afwezig en ik ook mijn mails niet kon zien. In die periode werden we (volgens jullie) bestookt door phishing mails, waarbij deze van jullie onder vallen ... Daar ik daar nooit op antwoordde, hebben jullie blijkbaar dan maar zelf extra verzekeringsontracten voor mij afgesloten, welke ik nooit ondertekend heb en waarbij u zelf het initiatief nam om geld van mijn rekening te halen!!!!Maar daar stopt het verhaal nog helemaal niet: u neemt om de zoveel dagen geld van mijn rekening (zie mijn opsomming)Ondertussen nemen jullie te pas en te onpas geld van mijn rekening:12,90€ op 03/04/23Telkens 15,99€ op: 02/05 - 04/05 - 08/05 - 01/06 - 07/06 - 13/06 - 15/06 - 20/06 (95,94€ ten onrechte)Telkens 69,99€ op: 19/04 - 24/04 - 02/05 - 15/05 - 02/06 (som = 349,95€)Ik heb inmiddels uw mandaat geblokkeerdIk ga vanmiddag bij de politie langs om een klacht in te dienen Ik vraag nu ook hierbij het juridische support van testaankoopIk schakel een advocaat inIk eis de terugbetaling : 160€ + 95,94€ + 349,95€ = 605,89€ die u zich onrechtmatig heeft toegeëigendIk beëindig/verbreek mijn contract BE258369 bij jullie vandaag!Benieuwd naar uw eerlijkheid in dit verhaal en zodoende naar uw terugstorting!Myriam Van de Wiele

Berichten (2)

M. V.

Naar: Celside Insurance

26/06/2023

De enige correcte afhouding was 12,90€ dit jaar van januari t/m juni 2023 - zoals ik met uw diensten was overeengekomen

M. V.

Naar: Celside Insurance

17/07/2023

Beste,Ik verwijs graag naar mijn vorige schrijven waarbij onterecht afhoudingen werden gedaan van mijn rekening. Ik verzoek u nogmaals om de onrechtmatige afhoudingen terug te betalen. Ondertussen heeft mijn bank reeds een aantal van deze afhoudingen terugbetaald.Hierbij een overzicht van de resterende bedragen die ik nog graag van u zou terugbetaald weten:02/05 + 28/04 + 24/04 + 19/04: telkens 69,99€ = een toaal van 279,96€02/05 + 228/04 + 25/04: telkens 15,99€ = een totaal van 47,97€Daarbij de 160€ die teruggestuurd ging worden op mijn abonnement, zoals mij meerdere keren telefonisch herbevestigd heeft. De totale som: 279,96 + 47,97 + 160 = 487,93€Gelieve dit bedrag terug te storten op de rekening BE97 7795 9611 5049 op naam van Action Learning, dezelfde rekening waar u ook de bedragen onrechtmatig heeft afgenomen.Ik hoop hierbij sterk op uw eerlijkheid en uw snelle reactie. Wachten op een advocaat, zou wel schrijnend zijn van uw kant ...Met vriendelijke groeten, Myriam


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform