Terug

veelvuldig en langdurig niet leveren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

P. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

12/11/2024

Korte beschrijving van uw probleem Sinds 10 oktober 2024 kreeg ik geen kranten geleverd op volgende data: 10/10; 11/10; 12/10; 14/10: 15/10; 21/10; 22/10; 23/10; 24/10; 25/10; 26/10; 28/10; 29/10; 31/10; 5/11; 8/11; 9/11; 12/11 (=vandaag). Ik heb dit bijna dagelijks online gemeld en ook meerdere keren telefonisch gevraagd voor een oplossing, echter zonder resultaat. Men belooft steeds beterschap maar na meer dan een maand is die er niet. Ik wens HLN in gebreke te stellen en mijn abonnement met onmiddellijke ingang stop te zetten.

Berichten (1)

P. V.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

19/11/2024

Beste Uw antwoord met de bewering dat u de zaak (nog eens) zult onderzoeken is onvoldoende. Dit werd me reeds meerdere malen telefonisch gemeld maar zonder resultaat. Ook vandaag en de voorbije dagen nog steeds geen krant in de bus. Dus bijna geen kranten ontvangen sinds 10/10! Mijn geduld is niet oneindig en de termijn van redelijkheid is voorbij. Ik eis een onmiddellijke stopzetting van mijn abonnement. Indien geen gevolg hieraan gegeven wordt, zal ik het dossier overmaken aan de juridische dienst van TA. Met vriendelijke groeten, Paul Vande Cotte


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform