Terug

veel te veel gerekend

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Cambio Bruxelles

30/12/2023

Ik stuurde deze mail naar Cambio, ze beloofden dat ze alles geregistreerd hadden, maar blijkt dat dit weer niet zo is, zie bijgevoegde mail : Ik kijk juist op mijn Cambio, klantnummer 25285 , en ik zie dat er voor 27 en 28 december , wij hadden een mini van 10 uur de 27ste tot 15 u de dag erna , en reden 18 km . , 233 euro is aangerekend ? ten eerste, wij brachten de auto al om 15 uur terug, konden hem niet afsluiten, hebben dan 2 x met jullie moeten bellen, voor er iemand kon zeggen wat we moesten doen, waarna jullie de auto hebben afgesloten, wij de sleutel mee naar huis moesten nemen, en er de morgen nadien iemand bij ons thuis de sleutel is komen afhalen, , dus dit bedrag is onmogelijk, wij brachten de auto binnen om 15 u en er werd ons gezegd aan de telefoon dat dit ook zo geregistreerd was door jullie. Er gebeuren de laatste tijd heel veel fouten bij Cambio, dit kan toch niet meer , ik stuur deze klacht door naar Test aankoop, want wij zijn echt niet tevreden met hoe de laatste tijd alles bij jullie loopt, ik reken er op dat dit bedrag zo snel mogelijk wordt aangepast . Ludo Van den Sande

Berichten (1)

Cambio Bruxelles

Naar: D. V.

30/12/2023

BesteBedankt voor je mail! We hebben deze goed ontvangen.Cambio groeit snel en dat laat zich ook voelen in het aantal mails dat we te verwerken krijgen.  We doen ons best om je zo snel mogelijk verder te helpen! Je mag van ons een antwoord verwachten binnen de 14 werkdagen. Mocht  je na deze termijn nog geen antwoord ontvangen hebben op je vraag of als je dringend een antwoord nodig hebt, is het best dat je ons even opbelt. Graag vermelding maken dat je ons een e-mail hebt gestuurd.Met vragen over je reservaties of problemen onderweg neem je steeds contact op met de reservatiecentrale op 02 505 40 40 (24/7 bereikbaar). Voor vragen over je inschrijving, je abonnement of je facturen is onze klantendienst steeds beschikbaar via 09 242 32 17 (elke weekdag tussen 9u en 12u en 13u en 17u30).Heb je trouwens al gekeken op onze website? Daar vind je alvast heel wat informatie terug. Bekijk zeker het overzicht van de meest gestelde vragen of gebruik de zoekfunctie rechts bovenaan om snel te vinden wat je zoekt.  Met vriendelijke groetencambio klantendienst Vlaanderen--


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform