Terug

Veel te trage internetverbindingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Orange

13/11/2019

Beste,Sinds maart 2019 zijn we ook klant voor TV en vast internet bij Orange. Zeer regelmatig is de internetsnelheid ondermaats tot sterkondermaats de tecnische afdeling zegt de ene keer toe dat er wat schort, een andere keer is niemand bereikbaar en vandaag stelt men zondermeer dat er geen technisch probleem zou zijn.Al die tijd blijkt uit metingen, zowel via het systeem van Test-Aankoop als via de speedtest van Orange dat er wel periodes zijn van slechte verbindingen( 5 Mbps download is geen uitzondering) onder de 50 Mbps komt regelmatig voor). Het laatste dossiernummer dat ik verkreeg is 47329680.Men stuurde me ook sms met verzoek thuis te zijn en contact te nemen met 027083016 -code 573294, Vandaag gedaan, niet bereikbaar. Uitleg technieker=technisch probleem sorry voor dat ongemak . eGboden oplossing= Een technieker sturen en de kosten op mij afwimpelen als er zogenaamd niets mis is??????? Schrifteliojke bevestiging is volgens die man onmogelijk bij Orange. Graag een snelle goede en klantvriendelijke oplossing voor het probleem ( TV en mobiele telefonie werken prima).Ik verloor al veel tijd door dit probleem - tot vandaag wel vriendelijk behandeld en de zoektochtt naar oplossingen was vrij goed - Medewerker die ik laatst aan de lijn had(vanmiddag) was kort, onbehulpzaam,klantonvriendelijk en genoopt me de huidige weg van klacht te bewandelen.Hopend op een spoedige oplossing verblijf ik inmiddelsGuy De Schampheleire

Berichten (1)

G. D.

Naar: Orange

28/11/2019

Geachte,Behoudens vergissing heb ik inderdaad nog geen antwoord mogen ontvangen op mijn klacht van 13 november 2019.Inmiddels werden opnieuw problemen met internetverbinding gemeld aan uw diensten - nu genoteerd onder dossier 47507562.De medewerkers die mij te woord stonden waren bij die nieuwe contacten zeer behulpzaam en vriendelijk.Ik hoop nog steeds op een snelle technische oplossing voor het probleem en nadien uiteraard op een gepaste vergoeding voor het gelden ongemak en gebrek aan beloofde diensten.Een sneller antwoord zou uiteraard ten zeerste worden geapprecieerd.MvgGuy De schampheleire


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform