Terug

veel te lang uitblijvende herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

R. P.

Naar: Bulex

30/01/2025

Wij hebben problemen met onze ketel sedert 20 december 2024. Bulex komt al snel langs op 24 dec. , echter moet er een wisselstuk besteld worden. Kort hierna valt de ketel helemaal uit, dus geen verwarming en geen sanitair water. Veelvuldig hebben we gebeld naar de hersteldienst en veelvuldig werd beloofd dat ze zouden terugbellen en meermaals hebben ze de situatie laten escaleren , om zo de procedure van herstellen te versnellen, maar dat haalde allemaal niets uit. Uiteindelijk krijgen we een datum voor de herstelling: 23 januari 2025. Dus 1 maand na datum. Aan de telefoon werd ons ook telkens gezegd dat we moesten wachten tot het stuk binnenkwam, echter lag het stuk reeds geruime tijd op voorraad, maar was die specifieke technieker in verlof. Uiteindelijk komt de technieker langs op 23 januari en vertelt ons dat de ketel eigenlijk niet meer te herstellen is. Terwijl we overtuigd zijn, dat dit ons al op 24 december kon meegedeeld worden. Wij hebben in september ons onderhoudscontract onmiddellijk betaald, dit loopt tot okt 26. Ik stel voor dat we de factuur van het onderhoud mogen in mindering brengen van de servicekost die ze ons aanrekenen. We moeten toch niet betalen voor een onderhoudscontract van een toestel dat niet meer werkt ?

Bemiddeling door Testaankoop 14 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform