Terug

veel te hoge servicekost voor tanken

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Sixt Belgium

30/10/2023

Beste,wij huurden op 26/09/23 bij jullie een verhuiswagen. Jullie hebben ons - zonder dat dit ooit ergens vermeld werd, niet bij het afhalen noch op jullie website - 64 euro aan servicekosten aangerekend voor het achteraf bijtanken. Er werd zo 101,64euro aangerekend voor het bijtanken van 16,7 liter na het binnenbrengen van het voertuig. Op 2, 9 en 13 oktober stuurden we jullie mails om jullie te vragen dit te rechtvaardigen, maar kregen wij hier nooit een aanvaardbaar antwoord op. Het veel te hoge bedrag - waarvoor nergens tarieven te vinden zijn op jullie website - werd zomaar van onze kredietkaart afgehaald. Wij vinden dit absoluut onrechtvaardig en willen het hier niet bij laten.

Berichten (2)

Sixt Belgium

Naar: S. M.

30/10/2023

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team

Bemiddeling door Testaankoop 15 november 2023

Sixt Belgium

Naar: S. M.

15/11/2023

*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform