*** english version below ***Beste SIXT klant,Wegens een toename van het aantal aanvragen kunnen wij u momenteel niet de gebruikelijke korte reactietijden bieden en vragen wij om uw geduld. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen spoedig contact met u opnemen.Wilt u een nieuwe reservering maken? Maak hier een reservering.Wilt u uw huidige reservering wijzigen? Wijzig hier uw reservering.Wilt u uw huidige reservering annuleren? Annuleer hier uw reservering.Wilt u meer details over het filiaal, zoals openingstijden of routebeschrijving? Meer info vindt u hier.U heeft een kopie van uw factuur nodig? - hier vindt u hulp!Voor geavanceerde hulp en meer opties, logt u in op uw MySIXT portaal: Nu inloggen!Heeft u nog geen SIXT gebruikersaccount? Registreer nu en profiteer van onze voordelen!Als u andere vragen heeft over huren bij SIXT, bezoek dan s:www.sixt.nl/help-center om de antwoorden te vinden die u zoekt.Met vriendelijke groeten,Uw SIXT-team*** english version ***Dear SIXT customer,Due to an increase in volume, we are currently unable to respond as quickly as usual and ask for your patience. We apologize for any inconvenience and will be in touch with you soon.Would you like to make a new booking? Make a booking here.Would you like to change your current reservation? Change reservation here.Would you like to cancel your current reservation? Cancel your reservation here.You need more branch details, such as opening hours or directions? More info here.Did you forget something in the vehicle? - Here you'll find help!You need a copy of your invoice? - Here you'll find help!For advanced help and more options, log in to your MySIXT portal: Login now!Don't have a SIXT user account, yet? Register now and take advantage of our benefits!If you have any other questions concerning renting with SIXT visit s:www.sixt.com/help-center to find the answers you are looking for.Best regards,Your SIXT Team