Ik had een nieuw abonnement nodig omdat mijn oude werd afgesloten door mijn ex-werkgever. Hierbij koos ik voor Scarlet (Red 23 als ik me niet vergis).Na een dikke twee weken en een zestal keren afgewimpeld te worden door hun klantendienst zat ik nog steeds zonder abonnement, wat voor heel wat hinder zorgde.Ik besloot dan maar om door te geven aan de winkelier dat ik geen Scarlet meer hoefde en wel naar de concurrent (Mobile Vikings) zou gaan. Deze zou er een werkweek over doen om zijn simkaart bij mij te krijgen.Een dag nadat ik deze simkaart besteld had, schakelde mijn gsm opeens over naar Scarlet, ookal had ik doorgegeven dat ik dit niet wou. Meteen wanneer ik de simkaart van Mobile Vikings aankreeg heb ik deze geactiveerd en die van Scarlet weggesmeten.Vandaag kreeg ik de rekening aan van enkele dagen Scarlet te gebruiken. Ik had voor 0,84 euro verbruikt, maar hier kwam om één of andere reden nog een kost bij van 15 euro waardoor de uiteindelijke prijs uitkomt op 15,84 euro in plaats van 0,84 euro. Indien ik niet betaal komt hier 7,50 euro of zelfs 10 euro bij als herinneringskost.Ik heb de klantendienst dan gebeld en werd net zoals mijn winkelier ook afgewimpeld. (Ik begrijp het meneer, maar dat is een pakket dat u heeft gekozen. U kan niets anders doen dan betalen).Kort samengevat, ik zat meer dan twee weken zonder abonnement, had besloten dat ik geen Scarlet meer hoefde en dit ook zo doorgegeven, werd een dag later hun abonnement opgedrongen en krijg nu een veel te hoge factuur. Zij maken een hele resem fouten en ik draai ervoor op.