Terug

Veel te hoge factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Scarlet

25/11/2019

Ik had een nieuw abonnement nodig omdat mijn oude werd afgesloten door mijn ex-werkgever. Hierbij koos ik voor Scarlet (Red 23 als ik me niet vergis).Na een dikke twee weken en een zestal keren afgewimpeld te worden door hun klantendienst zat ik nog steeds zonder abonnement, wat voor heel wat hinder zorgde.Ik besloot dan maar om door te geven aan de winkelier dat ik geen Scarlet meer hoefde en wel naar de concurrent (Mobile Vikings) zou gaan. Deze zou er een werkweek over doen om zijn simkaart bij mij te krijgen.Een dag nadat ik deze simkaart besteld had, schakelde mijn gsm opeens over naar Scarlet, ookal had ik doorgegeven dat ik dit niet wou. Meteen wanneer ik de simkaart van Mobile Vikings aankreeg heb ik deze geactiveerd en die van Scarlet weggesmeten.Vandaag kreeg ik de rekening aan van enkele dagen Scarlet te gebruiken. Ik had voor 0,84 euro verbruikt, maar hier kwam om één of andere reden nog een kost bij van 15 euro waardoor de uiteindelijke prijs uitkomt op 15,84 euro in plaats van 0,84 euro. Indien ik niet betaal komt hier 7,50 euro of zelfs 10 euro bij als herinneringskost.Ik heb de klantendienst dan gebeld en werd net zoals mijn winkelier ook afgewimpeld. (Ik begrijp het meneer, maar dat is een pakket dat u heeft gekozen. U kan niets anders doen dan betalen).Kort samengevat, ik zat meer dan twee weken zonder abonnement, had besloten dat ik geen Scarlet meer hoefde en dit ook zo doorgegeven, werd een dag later hun abonnement opgedrongen en krijg nu een veel te hoge factuur. Zij maken een hele resem fouten en ik draai ervoor op.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: G. C.

07/01/2020

Beste klant,We hebben uw klacht i.v.m. uw Scarlet factuur aandachtig doorgenomen en merken inderdaad op dat u alleen maar 2 dagen actief was met uw Scarlet Mobile Red abonnement. Onze facturatie systeem heeft u op een automatische wijze de optie databundel 10 GB voor 15 euro volledig aangerekend.We gaan aan onze facturatie dienst de opdracht geven om dit bedrag terug te storten op het rekeningnummer eindigend op 1584.In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerdMet vriendelijke groeten,Alejandro M.VIP Complaints DepartmentScarlet Belgium SA/NVCarlistraat 2, 1140 EVEREwww.scarlet.beWeb:www.scarlet.be - BE0447.976.484


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform