Beste,Naar aanleiding van dit dossier heb ik klant telefonisch gecontacteerd maar zonder succes, ik heb een bericht op de voicemail achtergelaten met de vraag me meer info te bezorgen van de opzegging.Voorlopig heb ik de opzeg van het volledige pack gezet op vrijdag 13/10/2023 waardoor klant automatisch labels ontvangt voor het terugsturen van TV box, wifi booster en Bbox.Op 26/09 werden gsmnummer0477162978,0471721205,0471803444 overgezet naar telenet, maar geen overdracht (easy switch) terug te vinden van vaste lijn, internet en tv. De verbreking van de Refurbished Apple I phone 11 64 GB black en Xiaomi Note 12 Pro black smartband 7Pro zorgt uiteraard voor hoge aanrekeningen. (verbrekingsvergoedingen)Uit ons onderzoek blijken de aanrekeningen dus volledig correct. Klant heeft op 6/10 via mail gevraagd om een afbetalingsplan te krijgen van 50 euro per maand, maar dit werd door de financiele dienst geweigerd, bedrag voor de afbetaling is te laag.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-06-23.04.32.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002059293]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002059293]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality