Terug

Veel te hoge facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. R.

Naar: Proximus

06/10/2023

Ik ben niet akkoord met de facturen van de voorbije maanden en de eindfactuur ook reageren jullie niet op mails en chat voor mijn contract stop te zetten terwijl Telenet dit heeft doorgeven en weigeren jullie mij een retour ticket op te sturen om jullie apparatuur terug te sturen via de post

Berichten (3)

Proximus

Naar: T. R.

09/10/2023

Beste,Naar aanleiding van dit dossier heb ik klant telefonisch gecontacteerd maar zonder succes, ik heb een bericht op de voicemail achtergelaten met de vraag me meer info te bezorgen van de opzegging.Voorlopig heb ik de opzeg van het volledige pack gezet op vrijdag 13/10/2023 waardoor klant automatisch labels ontvangt voor het terugsturen van TV box, wifi booster en Bbox.Op 26/09 werden gsmnummer0477162978,0471721205,0471803444 overgezet naar telenet, maar geen overdracht (easy switch) terug te vinden van vaste lijn, internet en tv. De verbreking van de Refurbished Apple I phone 11 64 GB black en Xiaomi Note 12 Pro black smartband 7Pro zorgt uiteraard voor hoge aanrekeningen. (verbrekingsvergoedingen)Uit ons onderzoek blijken de aanrekeningen dus volledig correct. Klant heeft op 6/10 via mail gevraagd om een afbetalingsplan te krijgen van 50 euro per maand, maar dit werd door de financiele dienst geweigerd, bedrag voor de afbetaling is te laag.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-06-23.04.32.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002059293]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002059293]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

T. R.

Naar: Proximus

10/10/2023

Gelieve mij die zogezegde labels om de apparaten terug te sturen te mailen naar Talitha.rossie@hotmail.com want ik vind niks terug

Proximus

Naar: T. R.

23/10/2023

Beste,Naar aanleiding van dit dossier hebben we u meermaals telefonisch proberen te contacteren, maar zonder succes.Op 17/10 heb ik manueel de retourlabels verstuurd naar het door u opgegeven mailadresTalitha.rossie@hotmail.com.Wat betreft de dubbele abonnementsgelden, dient u zich tot telenet te wenden. Proximus heeft enkel de easy switch vraag doorgekregen voor de gsmnummers, geen aanvraag van telenet gekregen voor de overdracht van de telefoonlijn/internet en TV.De aanrekeningen bij Proximus zijn dus correct.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-10-09.12.26.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002465561]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002465561]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform