Terug

Veel te hoge facturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Telenet

25/08/2023

Ik ontvang al 2 x veel te hoge facturen van Telenet.Mijn klantnummer bij Telenet is 1208692594.Ik was vroeger Buisnes klant omdat ik zelfstandige was, maar vanaf 1 juli 2023 ben ik daar mee gestopt en heb ik een particulier abonnement genomen, en toen liep alle fout. Nu zou ik een One 2 abonnement hebben omdat wij 2 GSM nummers hebben. Wat een bedrag zou moeten zijn van 117.54 €.Nu krijg ik een factuur van 231,88 en één van 639,4201 voor een totaal te betalen van 871,30 €Als ik niet betaal voor 30 augustus 2023 worden de diensten afgesloten.Als ik er gisteren mee heb gebeld bevestigen ze mij dat dat niet klopt en hebben ze er alles aan gedaan om het recht te zetten maar zelf bij hun eigen diensten lukt het niet.Ze gingen mij hierover terug bellen maar ik hoor niemand.Wat moet ik nu doen?Van 1 juli tot vandaag heb ik nog niet anders dan problemen met Telenet en is het nog steeds mijn bisness gegevens dat ik kan raadplegen en niet mijn particuliere gegevens.Ik krijg er bijna een zenuwinzinking van dat ik pillen moet nemen om er van te kalmeren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform