Terug

Veedz help ????

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. M.

Naar: Proximus

09/12/2019

Beste, op één of andere manier is VEEDZ HELP dienst 8220 op mijn ipad verschenen en op mijn rekening gekomen aan €4.99 per week!zonder verdere verklaring, of inschrijving, gelieve te blokkeren en eventueel een terugbetaling te regelen.Alvast bedankt

Berichten (1)

Proximus

Naar: T. M.

17/12/2019

Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij uw klantenrekeningnummer en een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192961493302]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform