Terug

Vaste telefoon al sinds 11/8 onderbroken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Proximus

05/09/2023

De telefoon van mijn moeder (over de 80) is al sinds 11 augustus onderbroken. Op deze telefoon zit ook het persoonlijk alarm dat niet meer werkt. De tv dpet het ook noet meer goed, moet meermaals per dat gereboot worden. Ik heb al meerdere keren gebeld en telkens hetzelfde antwoord: we escaleren en sturen een mail. Maar er gebeurt niks. Ik wil Proximus aansprakelijk stellen als er iets met mijn moeder gebeurt en ze haar alarm knop niet kan gebruiken. Intussen betalen we ook verder voor een niet westaande service (alarmknop ‘gerust’ en proximus). Berendina van Kasteel, Sterrenlaan 15 Hoeilaart, klant 7033056136. En lid van test aankoop.

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. B.

21/09/2023

Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van mevrouw Van Kasteel Berendina in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-09-05-10.46.46.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921001491766]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921001491766]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform